6 mnd

Vi var på kontroll forrige uke. Hun var 6 måneder minus en uke, og veide 7290 gram og var 63,5 cm lang.
 
Her får vi ikke seksmånederskontrollen før over nyttår, selv om han runder halvåret om to uker. Men han er 68 cm lang og veier 7.4 kg, og han er en sterk og fin gutt. :)
 
8600g og 66 cm tror jeg det var, er 1 mnd siden;) skal ikke på kontroll før i februar nå:)
 
Her får vi ikke seksmånederskontrollen før over nyttår, selv om han runder halvåret om to uker. Men han er 68 cm lang og veier 7.4 kg, og han er en sterk og fin gutt. :)

Vi har og 6 mnd kontroll på nyåret.. Er da 6,5 mnd. Helt ok det..
 
Vi skal på 6 mnd kontroll til onsdag. Var på 5 mnd forrige uke og han veide 7,5 kg og var 70,1 cm. Lagt på seg godt over dobbelt fra da han ble født :) Spent på hvordan det går på onsdag.
 
6 mnd og 2 dager
7,78 kg og 68 cm, følger kurven sin fint.
Alderssvarende utviklingsmessig
Fått 2 tenner, for en mnd siden
 
Vi var i går :) 66,5 cm lang og 7,8 kg tung, følger kurven fint :)
 
6 mnd og 6 dager.

8000 gram og 71,5 cm. Har strukket seg noe enormt den siste mnd :)
 
Vi var på kontroll 01.12, da var han 6 mnd og 1 dag.
9370 gr og 72 cm, 44,8 cm rundt hodet.
Kun 160 gr opp siden forrige kontroll, men han har strukket seg godt, og siden han er så stor fra før var det ikke nødvendig med ekstra kontroll:)
 
Vi var på kontroll 01.12, da var han 6 mnd og 1 dag.
9370 gr og 72 cm, 44,8 cm rundt hodet.
Kun 160 gr opp siden forrige kontroll, men han har strukket seg godt, og siden han er så stor fra før var det ikke nødvendig med ekstra kontroll:)

Skal jo både roe seg ned å stabilisere seg nå. Greit det og. De er tunge nok å bære på disse søte :)
 
Skal jo både roe seg ned å stabilisere seg nå. Greit det og. De er tunge nok å bære på disse søte :)
Ja, det er helt sant:) Jeg har gått til ukentlig behandling hos kiropraktor siden september pga belastningen ved å bære på ham.. En dag fikk ryggen bare nok, og det sliter jeg med ennå:p
 
På 6 mnd kontrollen ba hun ganske nøyaktig 6 mnd, og veide 6800 gram og var 67 cm lang.
 
6 mnd kontroll og 6040 gram og 64,5 cm. Ganske lett enda
 
Her var han 6950 g og 69 cm! Litt moro for så i minneboka til faren at han var 6930 g og 69 cm :p

Han var 5 1/2 mnd på 6 mnds kontrollen :)
 
Back
Topp