6 mnd kontrollen (ja lit sent)

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag var vi på 6 mnd kontroll hu er jo bare 7 1/2 så det var jo på tide [;)]
Var 7280 gram og 68 cm.
Hadde ikke godt mye opp men legen sa at det var vanlig når de hadde vært syke så lenge.

Men ellers var hs og legen kjempe fornøyde me na og merker ikke noe til Dandy Walker så det er bra [:D]

Fikk sprøyta og hylte i et halvt minutt men satte og hiksta etterpå som hu skulle ha hylt i en time [8D]
Men gikk fort over så det var GØY [:D]

Såg når jeg logga me inn at jenter skal ligge på 7.9 nå. [8D]
Er det mangen av deres jenter som holder det?????

Stine holder iallefall lengden da [;)]

Var også på kontroll i går. Mina er 7205 og 66,5 cm. Holder snittet ned jentene våre[:D]

ORIGINAL: Linni

I dag var vi på 6 mnd kontroll hu er jo bare 7 1/2 så det var jo på tide [;)]
Var 7280 gram og 68 cm.
Hadde ikke godt mye opp men legen sa at det var vanlig når de hadde vært syke så lenge.

Men ellers var hs og legen kjempe fornøyde me na og merker ikke noe til Dandy Walker så det er bra [:D]

Fikk sprøyta og hylte i et halvt minutt men satte og hiksta etterpå som hu skulle ha hylt i en time [8D]
Men gikk fort over så det var GØY [:D]

Sånn reagerte John Ruben også[8|]

Dette var godt å høre Linni!!!
Husker du skrev noe om Dandy Walker inne på generellen en gang og jeg har lurt på det siden men glemt å spørre!!!
Må være en stor lettelse og få høre at de ikke ser tegn til det likevel!!
Og ikke rart jenta ikke har lagt så mye på seg når hun har vært så mye syk!!
Hun tar det nok igjen [:)]

ORIGINAL: Mamma_20

Så lenge de holder seg innenfor "nedre-normalgrense" så er det ikke noe å stresse med sier helsesøstra her! (Nå er jo ikke mathias akkurat liten da) [:D] Men godt å høre for de mødrene med litt mindre unger tenker jeg.. [;)] Synes vesla di hørtes akkurat passe ut jeg. [:)] Det går vel litt i rykk og napp det også. [:D]

John Ruben er IKKE innenfor "nedre-normalgrense" men jeg prøver å ikke stresse det likevel[8|]
Helsesøster sa det går greit så lenge han følger sin egen kurve[8|] (som ligger altså UNDER alle de "godkjendte" kurvene[8|])

ORIGINAL: Linni

Såg når jeg logga me inn at jenter skal ligge på 7.9 nå. [8D]
Er det mangen av deres jenter som holder det?????

Stine holder iallefall lengden da [;)]

Mener vekta var 7240g nå ved 7mnd'er..Og lengden var 68...
7,9kg er vel rent gjennomsnitt,mens normalen strekker seg lavere og høyere i vekt...

Back
Topp