Agent Orange
Flørter med forumet
Han ligger på den øverste streken på kurven, der har han liggi veldig lenge, lå litt under når han ble født
Når vi var på kontroll nå, sa legen at hodet han har vokst litt fort siden siste kontroll, så skal på en ekstra sjekk på helsestasjon om en mnd. Det var litt skummelt syns jeg :s håper ikke det er noe farlig. Legen sa at jeg ikke burde beskymre meg, for man vokser litt i rykk og napp, men at dem er nødt til å sjekke for sikkerhets skyld. Men ja... Tenker jo mye på det.
Huff, ikke gøy med sånne beskjeder, det vet jeg ALT om! Jeg synes det er helt fantastisk at de tar slike ting lå alvor, men i 99% av tilfellene er alt i orden. Det gjelder nok garantert poden din også
Som sagt, vi var på UL 2 ganger da han var nyfødt, pga mistanke om vannhode. Første gang var han bare 12 dager, og jeg satt å ventet på barneavdelingen i 3 dager for å få komme til UL time (de ville vente til de hadde barneradiologer tilgjengelig). Vi ble til og med lagt inn på sykehuset (men fikk reise hjem på perm hver natt), så alvorlig tok de dette. Var på sjekk hos HS på ettermiddagen, og ble sendt direkte til sykehuset. Heldigvis var alt i skjønneste orden; han hadde bare svært hode (akkurat som meg og pappaen). Den neste ultralyden ble tatt da han var 2 mnd eller noe, da kun for å følge opp, siden han fortsatt vokste en del i hodet. Men ja, veldig dramatisk når det står på, og veldig godt når alt er fint og overstått
Lykke til, satser på alt er fint når dere skal på kontroll igjen