6 mnd kontroll - skjema..?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen andre som har fått (det teite) skjemaet de må fylle ut? Vi skal på HS idag og jeg fylte ut skjemaet i hui og hast i går kveld. Men det er noen merkelige ting, som f.eks "hvis barnet sitter, støtter det seg på armene?" (håndflatene på gulvet). Babyer som ikke sitter selv skal jo ikke sitte liksom :p Så den fylte jeg ikke ut..

Synes det er mye papir og teori, hvorfor holder det ikke med trivselskontroll av mor og barn?

Vi var på 6mnd kontroll i går, men vi fikk ikke noe skjema å fylle ut. :wideyed:

Nei, jeg tror ikke de driver med det overalt (heldigvis!), men her er helsesøster helt besatt av de skjemaene.

Hjelpes meg :/ eneste hun hadde her var ja å nei på fast føde og søvn, tilskudd ( tran) var gjort på 1 min på hennes data :) jo å om tenner . Var de kommet og ett om tannpuss :)

Her var det 3 A4 sider med utfylling hehe :p

så mye greier da! :eek: har ikke hørt noe om noe slikt her, men vi skal ikke før lille er 6,5 mnd, så det er en stund til enda :p
Ja, synes det er litt drøyt. Ikke sikkert dere får skjema :) !

Jeg har ikke fyllt ut, men hs fylte ut et slikt skjema da vi var på kontroll. Sikkert samme greierne, hun fylte ut det hun så da hun holdt på med han ☺

Vi har ikke fylt ut noen skjemaer på/før noen av minis kontroller. (Han er 14 mnd.)

Back
Topp