6 månederskontroll

memi

Forelsket i forumet
Poff der var hun blitt 6 måneder og vi har vert på kontroll.

Syns de vokser opp litt for fort her nå :-)

Her har hun blitt 7630g og 70,2 cm.
Lang tynn ting.

Mat her varierer veldig fra dag til dag, noen dager spiser hun masse grøt og middag andre dager kun melk.
Alt var vist vanlig så ikke noe og stresse med :-)
Ellers har hun litt eksem så legen sa bad skjeldnere og kun med olje og smør godt med krem.
Sover fint somregel på natta, men får en flaske fortsatt.

Hvordan står det til ned alle de andre april barna?

Vi har også vært på kontroll i dag, på 6-månedersdagen.
71,4 cm, 8090g, hodeomkrets på 45,2 cm

Vi var på 6mndskontroll forrige uke (6mnd og ei uke). Da var mini 5800g og 62,5cm. Hun spiser både grøt, frukt, grønnsaker og middag, men har ikke akkurat blitt noen kjempe av den grunn.. Men hun følger endelig kurven sin og er frisk og rask på alle måter :)

Kontroll i dag. 72 cm og 10,5kg. Stor jente. Alt var bra

Det går så fort! Han her var 8900 g og 68 cm :) helt perfekt <3

Vi var på kontroll 8. Oktober.
6770 gram, 67,5cm og 42,8cm rundt hodet.
Fikk beskjed om å gi to faste måltid på dagen. Vekta var grei, men kunne helst vært mer. Så nå får han middag rundt 12 og grøt i 17-tiden.

Her har vi vært på det som egentlig var 5 mnd kontroll men mini er jo over 6 mnd. Hun veier 7920 og er 68 cm lang :)

Da har vi og endelig vært på 6 mnd kontroll. Ble 6 mnd for 1 uke siden. Nå er gutten min 71,5 cm, 11 125 gram og 45,7 cm rundt hodet. Fine store gutten min :-D

Da har vi og endelig vært på 6 mnd kontroll. Ble 6 mnd for 1 uke siden. Nå er gutten min 71,5 cm, 11 125 gram og 45,7 cm rundt hodet. Fine store gutten min :-D

Oi, god og rund da :) Like lang som min, men 3 kg mer. Og jeg synes han er god og rund.

Oi, god og rund da :) Like lang som min, men 3 kg mer. Og jeg synes han er god og rund.

26236e71e2fdeae98aa9e0c463510e9d

Han er ikke noen strek nei :-P hehe. Vi kaller han bromlebassen. Siden han er god og valkete :-)

Vi har også vært på 6-mnd-kontroll. Lillemann er 8.5 kg og 69 cm :-)

Back
Topp