6 måneders kontroll

Men er det en ting jeg har lært, griseknoen, så er det å ikke stresse med den vekta, så lenge de spiser og utvikler seg! :)
 
Men er det en ting jeg har lært, griseknoen, så er det å ikke stresse med den vekta, så lenge de spiser og utvikler seg! :)
Stresser ikke med det i hverdagen, men får litt ekstra oppfølging for å forsikre oss om at det ikke stopper helt opp. Vi har hatt en del problemer med spisingen også, så derfor har vi til tider vært litt bekymret. Men det går mye bedre nå da heldigvis :)
 
8010 g, 67,6 cm her på 6 mnd kontrollen. Men nå har han gulpet en del de siste dagene så tenker at jeg tar en tur innom i morgen eller fredag for å kontrollveie han selv. Har jobbet litt med vekten her også, og jeg kan når som helst stikke innom å veie selv siden vekten (og lengdemålingen) er på venterommet. Men på kontrollene har jeg hjelp av hs på lengdemålingen siden min ikke strekker ut beina helt selv (de skal helst være rett opp når vi ikke har yttertøy på). En holder hode og en beina.
 
Så greit at dere kan inne å veie selv når som helst.
Vi var på kontroll i dag, den lange gutten min er hele 72 cm nå! <3
8060 gram. Rett på gjennomsnitts strekk på vekt, og litt over gjennomsnit på lengde.
 
Veldig greit, men jeg gikk ofte opp dit i starten, og det var nok ikke bare lurt :p

Helt perfekt er han da,rrr! ;)
 
Så greit at dere kan inne å veie selv når som helst.
Vi var på kontroll i dag, den lange gutten min er hele 72 cm nå! <3
8060 gram. Rett på gjennomsnitts strekk på vekt, og litt over gjennomsnit på lengde.

Blir en stor og fin gutt dette:D lang var han!;)
 
Da har vi også vært på 6mnd-kontroll. Hun er 6mnd og litt over 2 uker da..
70,5 cm og 8215 g. :) Hun klarte å rive av tlf.røret til legen et par ganger,spise på målebåndet,rive i all slags ledninger..ga han en utfordring når han skulle undersøke henne,mem han er vel godt vant. Alt var bra med henne,tydeligvis.

De vokser fort ja!!
 
Da har vi også vært på 6mnd-kontroll. Hun er 6mnd og litt over 2 uker da..
70,5 cm og 8215 g. :) Hun klarte å rive av tlf.røret til legen et par ganger,spise på målebåndet,rive i all slags ledninger..ga han en utfordring når han skulle undersøke henne,mem han er vel godt vant. Alt var bra med henne,tydeligvis.

De vokser fort ja!!

Hehe.. ja fart i de nå!;) Så fort de får øye på noe spennende SKAL de bort dit..:p
 
Back
Topp