L
Lykkesrus
Guest
I dag har vi vært på kontroll, sjekket øyne, ører og generell motorikk. Så bra ut
Hun var 68 lang, 42,2 og veide 7777
Hun var 68 lang, 42,2 og veide 7777
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig morsom vektHun var 68 lang, 42,2 og veide 7777
Ja, man skulle tro det. Men det har de jammen ikke herhahaha, trudde alle hadde digitlavekt idag
Shit! Han her veier jammen 8220 g! hehe... Da tror jeg at jeg trygt kan kutte litt på melka Var 69-70 cm, jeg syns det er litt vanskelig å måle når jeg er alene der...
Shit! Han her veier jammen 8220 g! hehe... Da tror jeg at jeg trygt kan kutte litt på melka Var 69-70 cm, jeg syns det er litt vanskelig å måle når jeg er alene der...
Synes ikke det var så ille jeg da Han er jo gutt, så de skal gjerne veie litt mere enn jenter. Har snakket med noen andre som har jenter på samme alder som min.. og de veide 8. Så mulig jenta mi veier lite?:S vet ikke.
Ja, det er et stort rom ved venteværelset med vekt og slik lengdemålerting Så vi kan gå opp dit og veie når vi vil egentlig, + at de vil vi skal veie og måle før timen!Måler du han selv?
Er spent, vi skal til torsdag.. Tror han er blitt ganske lang
Okei da, hehe... Han er ikke akkurat valkete heller Sikkert jeg som "henger litt igjen" etter han var så liten og ikke la på segDet er vel gjennomsnittlig vekt på en gutt på 6 mnd?
Når lillegutt var 5 mnd veide han 7640.. Så regner med at han ligge på 8200 hvertfall..