6 egg

Er2020året

Forelsket i forumet
Idag har jeg hadd egguttak. De fikk ut 6 egg, og det ble mindre enn de forventet. På ultralyden hadde de sett veldig mange, og de sa de forventet minst 12. har dere opplevd å fått ut mindre enn det som i utgangspunktet var der?
Redd det skal gi meg dårligere sjanse...:oops:

forresten jeg har gruet meg veldig til uttaket, men det gikk jo som en drøm! Føler at jeg fikk så bra hjelp og nok medisin til å ikke være helt våken, så det var ikke som skrekkhistoriene for meg :D

Idag har jeg hadd egguttak. De fikk ut 6 egg, og det ble mindre enn de forventet. På ultralyden hadde de sett veldig mange, og de sa de forventet minst 12. har dere opplevd å fått ut mindre enn det som i utgangspunktet var der?
Redd det skal gi meg dårligere sjanse...:oops:

forresten jeg har gruet meg veldig til uttaket, men det gikk jo som en drøm! Føler at jeg fikk så bra hjelp og nok medisin til å ikke være helt våken, så det var ikke som skrekkhistoriene for meg :D

Dessverre er det sånn at man kan ha eggposer som er tomme under uttak, men det skal ikke ha noe å si for kvaliteten på de du fikk ut :) 6 egg er jo supert! Ikke for mange til dårlig kvalitet og ikke for få til at man skal være redd for avbrutt forsøk :) gratulerer med er fint gjennomført egguttak og lykke til videre med forsøket!

6 er finfint det. Fått ut 13, 4, 22 og 4 hvor hhv 1, 1, ingen og 2 ble utviklet ;) Så mange egg var ikke nødvendig positivt for meg.

Første fikk jeg ut 7, 4 ble befrukta, ett inn og to på frys.
Ble gravid med fersk og frys (to egg), men mista begge gangene.

Andre forsøket fikk jeg ut 11 egg, bare ett var nesten modent, så det ble befrukta, resten var for dårlige.

Nå er jeg spent på hvor mange jeg får ut i morgen.

6 er kjempefint antall!! Gratulerer❤️ Kvalitet fremfor kvantitet!! Håper det blir full fest i varmeskapet nå❤️❤️

Back
Topp