6 dpo..

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Når dere har vært gravide, har dere kjent noen symptomer/tegn på graviditeten så tidlig som 6 dpo?

Grunnen til at jeg spør er selvfølgelig at jeg er 6 dpo idag :p Jeg er supertrett og sliten samt at jeg har stikkinger/mensliknende smerter.. Har også plutselig blitt tett i nesen, noe jeg aldri kan huske og ha vært utenom influensa og halsbetennelse.

Jeg krysser fingra for spire! :)

Noen påstår de kan kjenne noe så tidlig.. Sannheten er vel kanskje at vi innbiller oss masse greier, 1 pp kjente jeg alt mulig 2 pp ingen ting.. Og ingen baby :/ - egget fester seg rundt 6 dpo.. Så begynner hormonene å dannes.. Så reelle "symptomer" må dere nok vente lenger på.. Og når man går å venter sååå blir man symptomjeger og kjenner/håper over alt.. Hehe

Jeg er også 6 dpo. Jeg har egentlig sagt at jeg ikke blir gravid, siden vi har prøvd lenge og det ikke skjer noe, men i går og i dag har jeg vært sinnsykt kvalm, svimmel, vært sykt trøtt og hatt stikkinger/murringer nederst i magen, så var innom legen i sted og skulle egentlig få noen piller, men de fikk jeg ikke for han trodde jeg var gravid.... Men tørr ikke håpe :(

Mamma til verdens herligste gutt på 19 mnd og prøver på nr 2 :)

Tenker og det kan være innbilning fordi man er så innstilt på at man vil at det skal klaffe og man vil kjenne symptomer.. Og da kjenner man tegn og symptomer bevisst og ubevisst.

Vi har prøvd i et halvt år nå, så jeg begynner å kjenne på utolmodigheten.. :)

Jeg er ca 11 dpo idag og har kjent de samme symptomene som deg siden rundt el som var ca 31 mars..

Er også veldig trøtt og sliten, humørsvingninger til tide, har følt meg tissetrengt i perioder, endret utflod, ømme brystvorter og nå har hele brystene blitt ømme på en måte ;-) osv osv.. Tenker jo selvsagt heletiden på at det kan være innbildning. Har også den tette nesen som du beskriver...

Tok en billigtest stav med morgenurin i dag tidlig som var negativ..syns jeg kunne skimte noe, men er vel bare innbildning det også ;-) blir sprø av denne ventingen. Nå skal jeg ikke teste før på søndag,mandag(ikm) evnt..Har kun en digital cb test igjen og sløser ikke den uten videre..

Har kjent stikkinger/murringer siden 6-7 dpo. Vært trøtt ca ei uke før positiv test.

Back
Topp