6.desember

ida89

Elsker forumet
Wææ, jeg er trøtt! Dagen ahr tydligvis begynt for meg nå, rog tulla her har ikke planerom og sove igjen med det første!
Pleier jo og sovne med en gang etter flasken!
SUKK

her er dagen i full gang. Ble vekket kl 5 av at Andrea hadde kastet opp i senga[&:]. så da måtte jeg skifte på den. Og da kl var 6 våknet Mina og ville ha mat. Så nå ligget det ett barn på den ene sofaen med bøtta ved siden av seg og på den andre ligger det en liten jente som "skravler" med uroen sin. Blir spennende hvordan denne dagen blir[8|].

Så her er det ingen planer for dagen, jeg får ta ting som det kommer.
Ha en fin dag[:)]

God morgen!
   ble visst tidlig på ann på meg og i dag. Tullå har begynt å sove uroligt om nettene- 2 ganger me mat[:@]jaja... er vell ikke så mye å gjør med det. I dag ska eg innom jobben-personalmøte. Må få med meg ka som skjer selv om eg e i permisjon. Ska jo tebake. Å så savne eg kollegaene mine[;)] 
     Etterpå skal vi en tur til mormoren og morfaren min. De har ikke sett snuppå siden hun ble født, så de er ganske spente[:)] Så blir ikke så mye hjemme i dag.
     Ser ut som om der går spysyke nå[:'(] gjør jo alltid det før jul. Så god bedring til dem som er sykr!
Ha en fin dag da, klem

ORIGINAL: Blåsmurf

God morgen!
  ble visst tidlig på ann på meg og i dag. Tullå har begynt å sove uroligt om nettene- 2 ganger me mat[:@]jaja... er vell ikke så mye å gjør med det. I dag ska eg innom jobben-personalmøte. Må få med meg ka som skjer selv om eg e i permisjon. Ska jo tebake. Å så savne eg kollegaene mine[;)] 
    Etterpå skal vi en tur til mormoren og morfaren min. De har ikke sett snuppå siden hun ble født, så de er ganske spente[:)] Så blir ikke så mye hjemme i dag.
    Ser ut som om der går spysyke nå[:'(] gjør jo alltid det før jul. Så god bedring til dem som er sykr!
Ha en fin dag da, klem

Snakke om å spy, satt å mate hu mi. Sko la nå få rapa. Tror du jammen meg ikke spruten stod rett frem. tror jammen meg alt kom opp. Kansje derfor hun har sove dårligt?

God morgen :)

I dag har jeg kommet meg opp før Bo-Kristian... :) Er deilig å ha litt tid alene. Han sovnet ikke før ett i natt.
Har hatt noen vanskelig netter denne uka.. han er ikke helt seg selv på kveldene..

I dag skal vi avgårde så jeg får trent litt også skal vi lage middag.. hihi

Deretter blir det babysvømming... det er nok stortsett det vi rekker idag.

Ha en fin dag alle sammen

Kor flink dåkk e å bake julekake.....
Det gjør altså ikkje eg... orke ikkje det, man legg bærre på seg enda meir... tjhii...

I dag ska eg ikkje gjøre nåkka, sambo ska jobbe tel åtte i kvell (tredje dagen me overtid denna uka) blæ[:'(]
Så vi blir sekkert å kjede oss i hel... tjihii... e liksom ikkje bestandig det e så masse å finne på...
Tørr nesten ikkje ut å trille heller før vogna ramle jo fra kværandre.. altså datt ei mutter av igår igjen... *livredd*
hehe...

Får vell finne på nåkka....

Hei, hei..

God bedring til Andrea, håper hun kommer seg raskt! Lider med henne, jeg HATER nemlig å spy!!
Katya; for en energi du har, blir skikkelig imponert, jeg! (send gjerne over litt)

Min dag foreløpig; stod opp to timer før lillegutt (han sov til elleve, da vekket jeg han), fikk ordnet en masse telefoner som jeg har utsatt litt, bestilt klipp, vask og klipp av klør til hunden, samt en blodprøve (sjekke at rabies-vaksinen er ok), purret på en bestilling, bestilt hotell i Stavanger, samt holdt av noen gardiner, og fått svart på noen e-mail.
Så pumpet jeg meg, måtte sjekke om han tar flaske, siden det er tre uker siden vi gav sist! Og det gikk fint[:)]
Så har lillegutt badet, han returnerte en del melk[&:] utover både seg selv og meg, og jeg lakk i puppene mens jeg gav flaske[:-], så føler meg skikkelig fin (er fortsatt i nattkjolen med joggedress utenpå[:D][:D]). Fått i gang en vaskemaskin da..og tittet litt her inne!

Nå skal jeg komme meg i dusjen og så skal jeg få gjort litt i heimen før storesøster kommer fra skolen, da skal vi på et smykke-lagerutsalg, kanskje vi finner noe fint??

I kveld skal jeg få pyntet litt i huset, har sååååå lyst på julehus nå[:D]

Ha en fin dag, alle sammen

ORIGINAL: totteline

her er dagen i full gang. Ble vekket kl 5 av at Andrea hadde kastet opp i senga[&:]. så da måtte jeg skifte på den. Og da kl var 6 våknet Mina og ville ha mat. Så nå ligget det ett barn på den ene sofaen med bøtta ved siden av seg og på den andre ligger det en liten jente som "skravler" med uroen sin. Blir spennende hvordan denne dagen blir[8|].

Så her er det ingen planer for dagen, jeg får ta ting som det kommer.
Ha en fin dag[:)]

takk for alle go bedrings ønskene[:)]. Hun har nå sluttet å spy men nå har feberen kommet stakkars[&:] så nå ligger hun i senga si og ser på film på den bærbare dvdspilleren.

Back
Topp