6 dager

babyT

Forumet er livet
Jepp. Nå er det kun 6 dager til jeg skal på første UL for å sjekke at nedreguleringen har gått bra. Jeg skal også få opplæring i å sette sprøyter og første sprøyte skal settes samme ettermiddag. Dette blir spennende! Har tidligere grua meg til sprøytene, men nå er jeg mer spent enn redd tror jeg.

Jeg begynner med sprøyter når mensen kommer nå jeg, og jeg kjenner også at jeg faktisk er mer spent enn at jeg gruer meg. Grudde meg veldig tidligere, men etter at jeg fikk se de små tynne nålene så har jeg mer tro på at det skal gå greit [:D]
Dette skal vi klare!!!

Husker jeg også var veldig spent. [:)]
Detta fikser du. [:)]

ORIGINAL: Nesing

Sprøytene er ingenting å grue seg for, babyT! Dette fikser du enklere enn du aner. Du er vant til kraftige menssmerter og et lite stikk er overhodet ikke noe å tenke på engang. Lykke til med UL om seks dager og påfølgende stimulering! Håper alt går som det skal med deg og at det ender med det alle jentene her inne fortjener og ønsker seg !

Har vært inne på den tanken jeg også, ja. Når jeg klarer å holde ut de smertene jeg har hver mnd, så skal jeg nå klare et pittelite sprøytestikk som sikkert ikke kjennes engang [;)] Og som mannen min sa igår: Du SKAL bli gravid på første forsøk, for jeg orker ikke se deg med så store smerter mer! (Snille mannen min )

Back
Topp