Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
(Personlig håper jeg for en gang skyld den ikke kommer, siden jeg har termin da og tenker på kjøring, skarping av bil psv. til klinikken. Men det hadde vært kjeeeempe kos med hvit jul da)
Her er det også mer høstvær fremfor vintervær for tiden, det meste av snøen har regnet vekk nå,
memn det er ofte slik før jul har jeg lagt merke til tildigere også, så jeg kryser fingrene for snø til jul eller iallefall nyttårsaften pga rakettene som detter ned over alt.
her har mye av snøen forsvunnet...men håper på at det skal komme ny snø over helgen,men da må det bli kaldere oxo...men det kan sje, har sjedd før oxo...så det er fortsatt håp om hvit jul og er enig i at det er fint med snø på nyttårsaften oxo...[;)]
Nei, det er bare å belage seg på en grønn jul på østlandet i år også. Det vil kanskje kan håpe på et at det blir såpass kaldt at vi får rim på trærne da, det hadde hjulpet[:)] Uansett så gleder jeg meg masse masse til jul, det er jo en utrolig hyggelig tid med rom for kos, stearinlys og masse deilig mat. I LOVE IT[:D][:D][:D]