Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, tenk....
Det gikk plutselig opp for meg nå i helgen. Det er jammen ikke lenge igjen nå!!
Og jeg har født før termin før... Får nesten litt nerver her[&:]
Men samtidig så gleder jeg meg enormt til lillegutt kommer!
Og til dette laaaange svangerskapet er over[:)]
På en måte vil jeg gjerne at han skal ut i dag, har fått en del plager med nakke og rygg siden det har kommet mer tyngde forran. Men samtidig så må jeg si at jeg gruer meg litt da dette er min første og sånn.
Har vel egentig ikke satt så stor pris på ikke å ha mensen som jeg burde, for tiden har gått fort her. Men nå begynner ting å føles som de tar tid.
Men må har jeg nå hørt at det er mest normalt å gå over tiden når man er første gangs fødende, så vi får nå se. Bar ikke kom på 17 Mai....
[:)] ja er det ikke fantastisk fint å tenke på. jeg er 29 uker på vei i morgen og det er bare noen uker til så har vi gullet vårt i vår armer. sign med viva.
6 mai-barn allerede ja?? Og 1 junibarn og 1 julibarn..... [8|]
Tomse sin jente veide over 3600gram og var født en hel måned før termin! Ho hadde blitt SVÆR!! Kanskje bra ho fødte før [:D]
Så merkelig: 2 av jentene som har blitt født i mai-forumet skal hete Fiona!! [:)] Det er jo et ganske så sjeldent navn da! Eneste jeg vet om er troll-prinsessa til Shrek [:D]
De raser nok ut i rekordfart snart tenker jeg.... I løpet av de neste 4 ukene har sikkert minst 20 her på juniforumet født [:)]
Sprøtt å tenke på.... men noen av oss har jo faktsik bare 6 uker igjen da..... [&:]