6/8 onsdag :)

Ja,kult med farger. Har lilla på soverommet ;)
Men ble litt heftig med turkise i stua. Hatt det i 4 mnd,så greit med forandring :)
Unåansett så er det masse fint på indiska, som du sikkert hadde likt :)

Takk :) fortsatt disco innpå der.. Og idag sov hun i kanskje 20-25 min,og da blir kvelden laaang. Vært inne hos de kanskje 15 ganger. Og Wael er stupteøtt,så det er så kjipt...

Sent from my iPad using BV Forum
Søstra mi har to gutter med 12 måneders mellomrom og da de delte rom måtte hun ofte legge den trøtteste av dem i sin seng så han fikk sovne i fred og så bære han over før hun selv la seg. Ellers kunne de lage baluba og krangle/herje hele kvelden ;)

Søstra mi har to gutter med 12 måneders mellomrom og da de delte rom måtte hun ofte legge den trøtteste av dem i sin seng så han fikk sovne i fred og så bære han over før hun selv la seg. Ellers kunne de lage baluba og krangle/herje hele kvelden ;)
Vi gjorde det litt. For 1 uke siden sluttet vi....for da nektet han å legge seg tilbake. .. for han våknet hver gang vi bar han inn :-( :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi har vært hos svigers i ettermiddag :) Satt fra oss sportsvogna i boden deres :eek:
Tenk at vesla er blitt så stor at vi ikke trenger den vogna mer :oops: ...kanskje vi må ha den fram til vinteren da, for å komme fram på snøen :P Men den begynner å bli knapp på lengda så spørs om vi får pose i den til vinteren :confused: Heldigvis har vi den supre Babyjoggeren vår :D Den er så romslig men samtidig nett så den kan hun ha til hun er ferdig med vogn :)

Nå holder vesla på å sovne etter en laaaang svømmetur i bestemors badekar! Det øspøser ute, lyner og tordner men ungen sover :)

Nå blir det tv, nyplukkede jordbær og yoghurt! :)

Vi gjorde det litt. For 1 uke siden sluttet vi....for da nektet han å legge seg tilbake. .. for han våknet hver gang vi bar han inn :-( :-(

Haha, han syntes det var så koselig å ligge i deres seng da kanskje? :P

Vi har vært hos svigers i ettermiddag :) Satt fra oss sportsvogna i boden deres :eek:
Tenk at vesla er blitt så stor at vi ikke trenger den vogna mer :oops: ...kanskje vi må ha den fram til vinteren da, for å komme fram på snøen :P Men den begynner å bli knapp på lengda så spørs om vi får pose i den til vinteren :confused: Heldigvis har vi den supre Babyjoggeren vår :D Den er så romslig men samtidig nett så den kan hun ha til hun er ferdig med vogn :)

Nå holder vesla på å sovne etter en laaaang svømmetur i bestemors badekar! Det øspøser ute, lyner og tordner men ungen sover :)

Nå blir det tv, nyplukkede jordbær og yoghurt! :)
Det er deilig å slippe de store vognene! :)
Babyjoggeren er så utrolig god da :-)

Surfer mobilt!

Det så jo pent ut heldigvis. Kommer ikke til å bli stort arr det der tror jeg :-)
Koser seg med melon :-)

Ja det ble heldigvis ikke så ille som det først så ut som :) og tror nok ikke det kommer til å bli store arret ut av det heller:D nå får hun nesten sitte stille i et hjørne til hun blir voksen.. hahaha

Ja melon er snadder:D

Ungene er lagt, men ikke sovnet ennå.
Jeg har stiv nakke og hodepine... sånn er det noen ganger ;-) Fikk kjøpt nye gardiner til stua idag. Ble beige. Ble bra syntes jeg. Har hatt turkise fra Indiska, så det ble ganske annerledes :-D

Hva skal dere ikveld?
Ingrid skal kose seg på bryllupsdagen sin :-)

Moro med nye gardiner og annet pynteting :) syns begge fargene er veldig fine :D

Jeg har en haug med klær ved siden av meg i sofan som venter på å bli bretta:P ellers blir det samme gamle med tv og mulig brodering:)

God kveld!
Vi etter bytur, klipp, handling, Jennydubb og middag, begynte vi å rydde litt skog rundt eiendommen. Været letna, sola titta frem og Jen tassa bort til naboen og gikl løs på bærbuskene der.:p Hun fikk gå på oppdagelsesferd inne hos dem også, så hun sovna på flekken etter en spennende dag.:)

Her blir det reker, loff og hvitvin snart. En rett så koselig bryllupsdag. ♡
Vis vedlegget 71513Vis vedlegget 71514

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fin familie dere er :D kos dere masse med mat og drikke sammen:)

Haha må le litt å da.. de små er så heldige og er så lite som skal til for å gjøre dagen spennede :D:P

Det er deilig å slippe de store vognene! :)
Babyjoggeren er så utrolig god da :-)

Surfer mobilt!
Ja det er den! Hun sover veldig godt i den, og ligger så godt i pose også siden hun krølles sammen som en ball så posen passer bedre enn når hun ligger utstragt ;)

Vi har jo skiene til vogna til vinteren, så kan hende den holder! :)

Så fin familie dere er :D kos dere masse med mat og drikke sammen:)

Haha må le litt å da.. de små er så heldige og er så lite som skal til for å gjøre dagen spennede :D:P
Takk for det!:) Har kosa oss glugg ihjæl med reker og vin nå, meeen vi lever enda!!;) :D

Ja, i dag var det alldeles herlig å være lita jente tror jeg!:D Alle tre naboene der borte fikk klem av henne før vi dro og.. Koselig!♡

Takk for det!:) Har kosa oss glugg ihjæl med reker og vin nå, meeen vi lever enda!!;) :D

Ja, i dag var det alldeles herlig å være lita jente tror jeg!:D Alle tre naboene der borte fikk klem av henne før vi dro og.. Koselig!♡

Skikkelig kosedag for både dere, Jenny og naboene :D hehe

Dere har kost dere ja? :-D :-D
Hvor gammel blir mannen din i morgen da? :-)

Moro med nye gardiner og annet pynteting :) syns begge fargene er veldig fine :D

Jeg har en haug med klær ved siden av meg i sofan som venter på å bli bretta:P ellers blir det samme gamle med tv og mulig brodering:)
Ja, koselig det :-)
Kjedelig med.klær. spesielt å brette. Kjedeligste i verden :P

Er du ferdig nå? :-)

Ja det ble heldigvis ikke så ille som det først så ut som :) og tror nok ikke det kommer til å bli store arret ut av det heller:D nå får hun nesten sitte stille i et hjørne til hun blir voksen.. hahaha

Ja melon er snadder:D
Så flott. Kutt gror som regel ganske fint igjen :-)

Jaaa, det hadde vært noe :-D

Mina har fortsatt et arr i leppa... håper det går bort :-(

Tenkte du koffert nå, frøken...? :p Hehe..
Han blir 28.:)

Like gammel som meg han da :-)
Og ja.. tenkte litt koffert ;-) Nei da.. tenkte mer på rekene og vinen?
Piker, vin og sang. ♡

Like gammel som meg han da :-)
Og ja.. tenkte litt koffert ;-) Nei da.. tenkte mer på rekene og vinen?
Piker, vin og sang. ♡

Pikker, vin og sang? Neeidaa..:) :p
Det var nydelig med reker og vin. Lenge siden jeg har spist det nå, så det var et godt forslag fra mannens side. :)

Jeg blir 28 om 6mnd+3dg. Føler at åra raser LITT vel fort unna nå..:o

Ja det er den! Hun sover veldig godt i den, og ligger så godt i pose også siden hun krølles sammen som en ball så posen passer bedre enn når hun ligger utstragt ;)

Vi har jo skiene til vogna til vinteren, så kan hende den holder! :)

Vi klarte oss hvertfall fint med den som eneste vogn :) uten ski da, men så bærer jeg på de mest snøfylte dagene :-p eller akebrett :)

Surfer mobilt!

God morgen!
Vi sov til 08, har spist og dusja oss, og skal en tur til byen snart. Mannen og vesla skal klippe seg og så skal vi handle litt. Vi har 3-års bryllupsdag i dag, så vi skal kose oss med reker og hvitvin i kveld.♡
Vis vedlegget 71453

Så nydelig!! :) Gratulerer med gårsdagen!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp