Lilla-87
Forumet er livet
Tusen takk, Tea! Følte meg nydelig den dagen der altså.For et nydelig brudepar![]()
![]()
![]()
Oh, thank you!så nydelig brudepar
Gratulerer med bryllupsdagen!![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, Tea! Følte meg nydelig den dagen der altså.For et nydelig brudepar![]()
![]()
![]()
Oh, thank you!så nydelig brudepar
Gratulerer med bryllupsdagen!![]()
Hermine finner ikke på så mye, hun leker med lekene sine hun. Så det går så fint såTidlig på'n idag! Skjønner godt at dere ikke var blidehehe.. jeg tørr ikke å la Liana leke sånn mens vi sover/halvsover! Hun finner på så mye rart
haha.. men hun kan gjerne sitte i senga si å leke leeenge da
men ikke om morgen
Haha ha en god lunsj da hvertfall![]()
Ja, hun begynte å åle seg da hun var 7 måneder, og sto slik og rugga fra 8-9 mnd og så krabba hun ved 9 mnd. Ikke så langt unna Leoh daJa går unna nå merker jeg
Hehe men hun var vel ganske tidlig ute å etter hva jeg kan huske?
Liana klarte det nesten med engang hun begynte med vugginga.. så blir spennede å se![]()
Hermine finner ikke på så mye, hun leker med lekene sine hun. Så det går så fint så![]()
Ja, hun begynte å åle seg da hun var 7 måneder, og sto slik og rugga fra 8-9 mnd og så krabba hun ved 9 mnd. Ikke så langt unna Leoh da![]()
Ja det er veldig fascinerende hvordan de utvikler seg og lærer alt mulig helt av seg selv!Ja det hører nok med i denne alderensyns det er så gøy når dem får til nye ting
![]()
Ja det er veldig fascinerende hvordan de utvikler seg og lærer alt mulig helt av seg selv!![]()
Det så jo pent ut heldigvis. Kommer ikke til å bli stort arr det der tror jegHar endelig kunne ta av stripsene på såret til Lianasånn ser kuttet ut!
Har blitt MYE bedre enn det var for 5 dager siden.. hehe
Vis vedlegget 71507
Vis vedlegget 71508
Turkise gardiner har jeg lyst på! Eller lilla..Ungene er lagt, men ikke sovnet ennå.
Jeg har stiv nakke og hodepine... sånn er det noen ganger ;-) Fikk kjøpt nye gardiner til stua idag. Ble beige. Ble bra syntes jeg. Har hatt turkise fra Indiska, så det ble ganske annerledes :-D
Hva skal dere ikveld?
Ingrid skal kose seg på bryllupsdagen sin
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja,kult med farger. Har lilla på soverommetTurkise gardiner har jeg lyst på! Eller lilla..Har fortsatt røde gardiner oppe etter jul, for de gamle hverdagsgardinene gjorde stua så innmari fargeløst.
God bedring til deg! Håper det gjør seg med litt ro nå utover kvelden.
Så fin familieGod kveld!
Vi etter bytur, klipp, handling, Jennydubb og middag, begynte vi å rydde litt skog rundt eiendommen. Været letna, sola titta frem og Jen tassa bort til naboen og gikl løs på bærbuskene der.Hun fikk gå på oppdagelsesferd inne hos dem også, så hun sovna på flekken etter en spennende dag.
Her blir det reker, loff og hvitvin snart. En rett så koselig bryllupsdag. ♡
Vis vedlegget 71513Vis vedlegget 71514
Ooh, de deler rom?Ja,kult med farger. Har lilla på soverommet![]()
Men ble litt heftig med turkise i stua. Hatt det i 4 mnd,så greit med forandring![]()
Unåansett så er det masse fint på indiska, som du sikkert hadde likt
Takkfortsatt disco innpå der.. Og idag sov hun i kanskje 20-25 min,og da blir kvelden laaang. Vært inne hos de kanskje 15 ganger. Og Wael er stupteøtt,så det er så kjipt...
Sent from my iPad using BV Forum
Takk!Så fin familieblomster fra mannen? Fine
Hyggelig å gå på besøk hos naboen og.. Håper hun sover godt i natt.
Hørtes godt ut med hvitvin altså
Sent from my iPad using BV Forum
Så koselig familiebildeGod kveld!
Vi etter bytur, klipp, handling, Jennydubb og middag, begynte vi å rydde litt skog rundt eiendommen. Været letna, sola titta frem og Jen tassa bort til naboen og gikl løs på bærbuskene der.Hun fikk gå på oppdagelsesferd inne hos dem også, så hun sovna på flekken etter en spennende dag.
Her blir det reker, loff og hvitvin snart. En rett så koselig bryllupsdag. ♡
Vis vedlegget 71513Vis vedlegget 71514
Ja, de deler rom..... dessverre hehe. .. har lyst til å spørre eieren om vi kan dele stua opp til et rom. Fordi det er så god plass her. Men det er sikkert det evt 2 gipsvegger og en dør. Hadde vært en drøm :-DOoh, de deler rom?Husker at jeg og de to småbrødrene mine delte rom i våre yngre dager. Ble en del sene kvelder ja.
Krysser fingrene for at de roer seg snart. "Mama needs some rest!!"
Hørtes ut som en god deal. .. for hans del ;-) ;-) hehe. ...Takk!Ja, han kjøpte en bukett til meg etter handleturen. Han syntes vi kunne gjøre dette til en tradisjon: jeg får blomster og han får frisørtime.
Tror hun kommer til å sove godt - så sant hun ikke får vondt i magen av for masse rips og solbær.![]()