6/8 onsdag :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hello jenter :) vi har sovet greit i natt. Og ble vekket av barna som kom inn til oss 6.30.. Så søte og glade morgenfugler :)
Nå er det barne-tv som gjelder og snart litt frokost.

Har dere sovet godt? Hvordan er været?
Regnet her i natt,og er grått og kjølig nå....

Sent from my iPad using BV Forum

God natt her :)
Lillebror var litt våken, men sovnet videre med meg i dobbeltsengen på dems rom og sov til 7 :)
Nå har de lekt litt og see film i sengen med meg mens jeg sikker kaffe :)
SFO-fri i dag og vi hR snakket om bytur. Vi får se :)
Har endelig fått skattepenger i dag!!!

Surfer mobilt!

Hurra så digg :-) fikk de i første pulja for en gangs skyld :-)

Kos dere hvis dere reiser til byen :-)
Er formen til E bra? Han ble nok skremt igår, men barn glemmer heldigvis fort :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hello jenter :) vi har sovet greit i natt. Og ble vekket av barna som kom inn til oss 6.30.. Så søte og glade morgenfugler :)
Nå er det barne-tv som gjelder og snart litt frokost.

Har dere sovet godt? Hvordan er været?
Regnet her i natt,og er grått og kjølig nå....

Sent from my iPad using BV Forum
Så godt å våkne opp til uthvilte og glade barn.:D Regnet her også i natt og det var såååå godt å sove i normale temperaturer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God natt her :)
Lillebror var litt våken, men sovnet videre med meg i dobbeltsengen på dems rom og sov til 7 :)
Nå har de lekt litt og see film i sengen med meg mens jeg sikker kaffe :)
SFO-fri i dag og vi hR snakket om bytur. Vi får se :)
Har endelig fått skattepenger i dag!!!

Surfer mobilt!
Så koselig morgen dere har hatt.:)
Kjekt med skattepenger! Jeg fikk mine i juni, men skulle gjerne hatt dem nå istedet. Klør i fingrene etter å få stipend slik at jeg kan handle inn til bhhstart. Kos dere i dag!:)

God morgen!
Vi sov til 08, har spist og dusja oss, og skal en tur til byen snart. Mannen og vesla skal klippe seg og så skal vi handle litt. Vi har 3-års bryllupsdag i dag, så vi skal kose oss med reker og hvitvin i kveld.♡
1407312500502.jpg

Lennypenny: herlig at dem sov såpass lenge da :D og så fint når dem kommer inn til dere så fornøyde :) her er det sol/overskyet.. men passe temp :)

Fru H: koselig med lek, film og kaffe om morgen:) skattepengene mine er borte for lengst:( :P

Lilla-87: Gratulerer med bryllupsdag!!:D♡ og for et vakkert bilde av dere!;):D kos dere masse:)

Hei hei :)

Jeg sto opp med Liana og Emira kl 6:30 idag, Liana var veldig ustabil i humøret, så tror ikke hun hadde sovet nok, eller så var hun sliten fra igår! Sambo sa at hun kunne sove 1 time i bhgen idag ;) legginga blir sikkert tullete i kveld men:P ellers har natten vært god..

Jeg har fått dusjet og spist frokost nå.. og snart skal Leoh sove:) ikke noen planer enda!

Hehe men tok Leoh på fersken med å øve på krabbestilling idag:eek::P:D
1407313331615.jpg

God morgen!
Vi sov til 08, har spist og dusja oss, og skal en tur til byen snart. Mannen og vesla skal klippe seg og så skal vi handle litt. Vi har 3-års bryllupsdag i dag, så vi skal kose oss med reker og hvitvin i kveld.♡
Vis vedlegget 71453

Åh ♡så pen du var ♡ Gratulerer med 3 år :-) Håper dere får en kjempe fin dag :-) :-)

Lennypenny: herlig at dem sov såpass lenge da :D og så fint når dem kommer inn til dere så fornøyde :) her er det sol/overskyet.. men passe temp :)

Fru H: koselig med lek, film og kaffe om morgen:) skattepengene mine er borte for lengst:( :P

Lilla-87: Gratulerer med bryllupsdag!!:D♡ og for et vakkert bilde av dere!;):D kos dere masse:)
Ja deilig :-) også fikk jeg sovet i 2,5 time nå.. ennå bedre ;-)

Jeg sto opp med Liana og Emira kl 6:30 idag, Liana var veldig ustabil i humøret, så tror ikke hun hadde sovet nok, eller så var hun sliten fra igår! Sambo sa at hun kunne sove 1 time i bhgen idag ;) legginga blir sikkert tullete i kveld men:P ellers har natten vært god..

Jeg har fått dusjet og spist frokost nå.. og snart skal Leoh sove:) ikke noen planer enda!

Hehe men tok Leoh på fersken med å øve på krabbestilling idag:eek::P:D
Vis vedlegget 71454
Så søt :-) :-)
Lille luringen :-D Håper hun tar seg en liten lur :-)

God morgen!
Vis vedlegget 71453

så nydelig brudepar :rolleyes:

Gratulerer med bryllupsdagen! :)

Jeg sto opp med Liana og Emira kl 6:30 idag, Liana var veldig ustabil i humøret, så tror ikke hun hadde sovet nok, eller så var hun sliten fra igår! Sambo sa at hun kunne sove 1 time i bhgen idag ;) legginga blir sikkert tullete i kveld men:p ellers har natten vært god..

Hehe men tok Leoh på fersken med å øve på krabbestilling idag:eek::p:D
Vis vedlegget 71454
hehe, se på han ja :D Full fart nå!

Skjønt, Hermine sto vel slik å rugga i en måneds tid før hun klarte å krabbe forover ;) :P

Hallo!

Jeg sitter på en tom lesesal...mørklagte ganger og alt av mennesker som er å se er mutte renholdere som skrubber ned hver en krok av Uit :oops: Kjeeeedelig :P

Hermine var våken 06.15 idag :eek: Aaaaltfor tidlig når hun ikke sovna før 20.30 i går kveld! Hun var IKKE blid! ...ikke jeg heller :P Men hun måtte tisse, og etter det ville hun ha melkeflaske...og etter den fikk hun blodsukkersjokk og var VÅÅÅÅKEN! :eek: :P Så for første gang fikk hun stå opp alene, gikk inn på rommet sitt og lekte :) Så sto vi andre opp 07.30!

Laga oss juice til frokost av appelsin, grapefrukt, gulrot, nektarin og eple. Putta litt olje i Hermine sin også. Snadder frokost! :)

Nå skal jeg lunsje litt og så kaaaanskje lese litt og så sykle hjem igjen :P

hehe, se på han ja :D Full fart nå!

Skjønt, Hermine sto vel slik å rugga i en måneds tid før hun klarte å krabbe forover ;) :P

Ja går unna nå merker jeg :)

Hehe men hun var vel ganske tidlig ute å etter hva jeg kan huske?
Liana klarte det nesten med engang hun begynte med vugginga.. så blir spennede å se :)

Hallo!

Jeg sitter på en tom lesesal...mørklagte ganger og alt av mennesker som er å se er mutte renholdere som skrubber ned hver en krok av Uit :oops: Kjeeeedelig :P

Hermine var våken 06.15 idag :eek: Aaaaltfor tidlig når hun ikke sovna før 20.30 i går kveld! Hun var IKKE blid! ...ikke jeg heller :P Men hun måtte tisse, og etter det ville hun ha melkeflaske...og etter den fikk hun blodsukkersjokk og var VÅÅÅÅKEN! :eek: :P Så for første gang fikk hun stå opp alene, gikk inn på rommet sitt og lekte :) Så sto vi andre opp 07.30!

Laga oss juice til frokost av appelsin, grapefrukt, gulrot, nektarin og eple. Putta litt olje i Hermine sin også. Snadder frokost! :)

Nå skal jeg lunsje litt og så kaaaanskje lese litt og så sykle hjem igjen :P

Tidlig på'n idag! Skjønner godt at dere ikke var blide :P hehe.. jeg tørr ikke å la Liana leke sånn mens vi sover/halvsover! Hun finner på så mye rart :P haha.. men hun kan gjerne sitte i senga si å leke leeenge da :) men ikke om morgen;):P

Haha ha en god lunsj da hvertfall:D;):P

Back
Topp