6+6 - og ingen matlyst..!

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er ikke kvalm eller men maten vokser i munnen når jeg spiser, har bare ikke matlyst... :/ Spiser såklart, men redd for at det kan bli lite. Kjenner jeg er sulten og svimmel... Noen som har det sånn? Eller bare det motsatte?!

Enkelte dager er sånn ja, men tvinger maten i meg likevel :) er frokosten som er verst :) etter den så går det som regel fint :D
Men heldivis så har jeg først dager der jeg er sulten hele tiden :p
Håper du klarer å få i deg noe å st matlysten snart er tilbake for fullt igjen :D

Har også dårlig matlyst av og til. Vet det blir verre av å ikke spise, så tvinger det ned uansett.. noe uallfall..

Ja er frokosten som er værst her også.. men har lært at det hjelper å spise med en gang man står opp, ikke vente, da blir det mye verre!! Og helst bare noe enkelt sånn som brødskive eller kokt egg :) på dagen går det bra for min del.

Har fått i meg noe idag, men det er jommen ikke mye. Godt å høre at det er flere, vant til at gravide har det motsatte - matlyst. Får hive i meg en frukt eller noe når jeg våkner da.. Takk jenter ❤️

Jeg er ikke særlig kvalm lengre, men sliter litt med mat ja. Spiser omtrent bare frukt og brødskiver, samboeren lager som oftest bare middag til seg selv. Hadde sykt lyst på pizza på lørdag, spiste nesten to stykker og ble plutselig kjempemett, men da kom alt opp igjen gitt.... Så klarer ikke å spise så store porsjoner, og noen ting er tydeligvis mer tungt for magen enn andre ting. Holder meg til brødskive jeg! :)

Back
Topp