6+0 og kvalm!!!!!

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Har vært litt småkvalm i ny og ne hele veien, men i dag har kvalmen meldt sin ankomst for fullt:hungover: Hva hjelper? Leste her inne at noen bruker sitron. Flere forslag? Er desperat. Har 3 barn og ikke tid til dette:nailbiting::wacky:
 
Jeg har slitt noe sykt med kvalme den siste uka. Er i dag 8+4. Venninna mi hadde kjempegod effekt av sånne «sjøsyk-bånd» man får kjøpt på apoteket, men det har ikke fungert for meg. Kanskje verdt å prøve for deg? Ellers har jeg slitt så mye at jeg sliter med å både spise og drikke, så jeg var hos lege i går og fikk kvalmestillende tabletter. Av mat har jeg hørt at salt kjeks kan hjelpe :)
 
Båndene er geniale, ellers ksn du høre med legen også. Ingefær har jeg hørt er bra... God bedring :Heartpink
 
Ingefær hjelper for noen. Spise bitte litt av gangen og ofte. Spiser salat og sitron selv. Prøv alt du kan, men daler du fort ned i vekt og almentilstanden blir dårlig er det kvalmestillende, sykemelding og ta det med ro som må til. Bedre det enn å havne på sykehuset.
 
Huff. Føler med deg ❤ men jeg har desverre ikke noe tips annet enn det alle andre sier. Det er ikke noe særlig som hjelper her heller, og nå er jeg på snart 4. Uka med veldig kvalme. I går ble jeg 100% sykemeldt i to uker. Håper det hjelper litt, fjerner stress iallefall. Jeg har og 3 barn fra før sol krever sitt, og det har nok litt å si.

Håper du får noen dager uten kvalme og. Så får vi bare holde ut til det går over.
 
Back
Topp