Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mocca82
Oi så store barn dere har. Tror ikke min er 120 engang[&:]
Når er de født???? Min er født på høsten da
ORIGINAL: Mikkejeg er ikke så lang 1.60 men gubben er rundt 1.85. Men ska en se på guttuene i familien min så er det mange lange der mesteparten av gutta der er rundt 2meter og 3 av de har fått medisiner for å stoppe veksten
Du har ihvertfall en stor gutt du også ja. Tror marsguttene våre kommer til å bli nærmere 2m. også ser det ut som. Er du og faren også lange?
Og kjempebra at helsesøster tar tak i det med migrene. Jeg er ikke plaget med det, men ser jo at dem som er det så er det jo fryktelig. Og for barn må det være enda værre.
Krysser fingrene for at den medisinen du har fått hjelper.
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Mikkejeg er ikke så lang 1.60 men gubben er rundt 1.85. Men ska en se på guttuene i familien min så er det mange lange der mesteparten av gutta der er rundt 2meter og 3 av de har fått medisiner for å stoppe veksten
Du har ihvertfall en stor gutt du også ja. Tror marsguttene våre kommer til å bli nærmere 2m. også ser det ut som. Er du og faren også lange?
Og kjempebra at helsesøster tar tak i det med migrene. Jeg er ikke plaget med det, men ser jo at dem som er det så er det jo fryktelig. Og for barn må det være enda værre.
men så er også begge familiene preget av en del overvekt, så dermed er vi nøye med mat og aktivitet
ORIGINAL: Mikkesignerer dette
ORIGINAL: mocca82
Oi så store barn dere har. Tror ikke min er 120 engang[&:]
Når er de født???? Min er født på høsten da
Både bondekone sin gutt og min er født i mars. Men begge er veldig lange for alderen. Godt over snittet. Heldigvis er alle forskjellig. Så lenge barna følger sin egen kurve er jo alt bra.
(storebror var prematur 35+1 og over 4 kg så han har alltid vært stor egentlig..)
ORIGINAL: Mikkeer det vi også tenker på, her er han litt rund, men som hs her sa til oss, så lenge vi passer på med matintak og det å være i aktivitet så gjorde vi en bra grunstein som han kansje tok med seg videre
ORIGINAL: bondekone
men så er også begge familiene preget av en del overvekt, så dermed er vi nøye med mat og aktivitet
Her er vi begge lange. Jeg er 176 og faren 196. Vi er nok overvektige vi også, og guttene var veldig runde som barn, men her renner det av. Men har det i bakhodet at kostholdet er viktig uansett fordi jeg regner med at det kommer den dagen da de ikke er så aktive som i dag og da kan det fort snu...
ORIGINAL: cella
Hvor lenge i forveien fikk dere innkallelse til 6- årskontrollen? Har ikke hørt noe ennå, men så fyller hun ikke før i mai heller da.......
ORIGINAL: cellaer nok opp og ned fra kommune til kommune
Hvor lenge i forveien fikk dere innkallelse til 6- årskontrollen? Har ikke hørt noe ennå, men så fyller hun ikke før i mai heller da.......