Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høyde og lengde varierer jo veldig. Det er forholdet mellom høyde og lengde man skal passe på. Ble selv overvektig i barndommen, å det har jeg slitt med i mange år. Fikk for meg at å slutte å spise rundt 13års alder var en god idé. Var sint på mine foreldre som hadde latt meg bli så tykk. Brukte klær i størrelse 16år når jeg var 9-10Dere som har barn som er 6 år. Jeg lurer på hva er høyde og vekt på barnet evt kjønn?
Har en jente som er 6 år. Hun er høyare æn alder men veier mer.
Om du er bekymret ville jeg tatt det opp med helsestasjonenDere som har barn som er 6 år. Jeg lurer på hva er høyde og vekt på barnet evt kjønn?
Høyde og vekt går jo litt hånd i hånd. Om hun er høyere enn jevnaldrende er det jo naturlig at hun også veier merDere som har barn som er 6 år. Jeg lurer på hva er høyde og vekt på barnet evt kjønn?
Dere som har barn som er 6 år. Jeg lurer på hva er høyde og vekt på barnet evt kjønn?
Her har jenta hard og stiv beinbygning og høyere en alder mens gutten som er nesten 2 år eldre er sånn spagettiGutten på snaart 6 år er 123 og 21,5. Jenta på 7 dr 125 og 19,8kg. De har helt forskjellig beinbyggning. Han er hard og stiv i forhold til henne som er mer en spagetti.![]()
Har selv tenkt sånn men ikke helsesøsterNei vi må slutte å være så opptatt av tall og hva som er normalt. Et barn skal være normal i forhold til seg selv. Så lenge de spiser sunt og er aktivie i barnehagen og på fritiden skal man virkelig ikke bekymre seg. Det skaper bare et press på barna om å være perfekt, og det trenger vi ikke påføre barna våre ❤
Har selv tenkt sånn men ikke helsesøsterjenta er høy før alder og har en større beinbygning .
Helsesøster har skjema å gå etter, er vel bra de følger litt ekstra med tenker jegHar selv tenkt sånn men ikke helsesøsterjenta er høy før alder og har en større beinbygning .
Selvfølgelig er det bra. Men de bør ju tenkte på att det er ikke lett når du har en sånn er litt mer en normalen og så har jeg 1 som spiser som en hest men er slimfitt som mine brødrerHelsesøster har skjema å gå etter, er vel bra de følger litt ekstra med tenker jeg