Medea Elsker forumet 3 Jul 2006 #1 I dag er Talina 5mnd, gitt[:)] Skal si tiden går.[:D] Bare se på dette bildet: Ser ut som hun er riktig tankefull her[;)] "Hihihi, nå er jeg blitt så stor at jeg kan posere for mamma"[:D]
I dag er Talina 5mnd, gitt[:)] Skal si tiden går.[:D] Bare se på dette bildet: Ser ut som hun er riktig tankefull her[;)] "Hihihi, nå er jeg blitt så stor at jeg kan posere for mamma"[:D]
L Lisee Elsker forumet 3 Jul 2006 #2 Hehe, så kjempefin hun var på det bildet[:)] En liten filosofspire, tenker jeg[:D] Og gratulere så masse med 5 mnd!!!
Hehe, så kjempefin hun var på det bildet[:)] En liten filosofspire, tenker jeg[:D] Og gratulere så masse med 5 mnd!!!
H Henni Gift med forumet 3 Jul 2006 #4 Gratulerer med fem måneder[:D]. Skikkelig nydelig jente, så stor hun er blitt[:D].
NeKeT Gift med forumet 4 Jul 2006 #6 Så herlig....graulerer så masse med 5 mnd dagen....tia går fort gitt [:)][:)]
Babypus 2006/2008 Forelsket i forumet 4 Jul 2006 #8 Tenk det har lille Andrea blitt og. Skal på kontroll på torsdag og det blir spennende.... (tipper 67 cm og 8,1 kg, får se hvor nær jeg kommer)
Tenk det har lille Andrea blitt og. Skal på kontroll på torsdag og det blir spennende.... (tipper 67 cm og 8,1 kg, får se hvor nær jeg kommer)