5mnd vaksine

tretroll

Forumet er livet
VIP
Da har Nate fått den, er vel 1. mann her inne (han er vel strengt tatt eldst også). Håper han ikke blir syk, ble bare litt slakk sist så håper det går fint nå også. Stor gutt var han blitt også, 63cm og 6450g. Masse skryt fikk han-er så sterk og våken og fin[;)] og hs var veldig fornøyd med at vi bare gav litt grøt og ikke noe mer mat. (hs er jo generelt puppe-gal). Lurte enda på hoftene hans da-er det vanskelig å forstå at han kan ha litt større valker på ene låret?????

Hehe, man må ikke si for mye om hva man gir disse små til hs, for dem går jo av hektene. Og ja, de er veldig observante ang usymmetriske valker og diverse. Men bra dem er såppas årvåkne på den slags sånn at evt feilstillinger og liknende oppdages tidlig.

Håper han ikke reagerer spesielt på vaksinen da. Stor og fin gutt har du hvertfall!! [:D][:D]

ORIGINAL: Mayen82

Når var han født da? (siden vi er januar barn, og ho her er født den første januar trodde eg ho var eldst hehe)

flott størrelse på gutten din!
håper det går bra mht vaksinen, vi skal ta den neste uke...

9.des[;)] er her inne fordi jeg hadde termin i januar....så ville jeg ikke flytte over når han ble tidlig født[:D][:D]

ORIGINAL: Mayen82

vi fikk beskjed om 3mnd og 5 mnd... og så husker ikke eg helt de som kommer etter.. om det ikke var ny før 1 år, eller om det var en midt i mellom---

husker ikke når neste er jeg heller, men er 3 mnd og 5mnd her. Men er ikke noe problem å få de med lenger avstand(kanskje noen steder som gir på 6mnd fordi da er det kontroll med lege og greier også?), bare at de ikkke kan få de tettere...

Caroline skal ha vaksinene på mandag.. må si at jeg gruer meg litt[&:]

Han ble i alle fall ikke dårlig!!! Sov litt mer enn han pleier, og var litt urolig i natt, men ellers helt normal!![;)]

vi oxo skal ta vasksine når han er 5mnder!

Gikk det greit med vaksina eller?

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Gikk det greit med vaksina eller?

jepp, fint som gull....sov litt ekstra og litt urolig på natta, ellers normal[;)]

ORIGINAL: Frøydis26

Hehe, man må ikke si for mye om hva man gir disse små til hs, for dem går jo av hektene. Og ja, de er veldig observante ang usymmetriske valker og diverse. Men bra dem er såppas årvåkne på den slags sånn at evt feilstillinger og liknende oppdages tidlig.

Håper han ikke reagerer spesielt på vaksinen da. Stor og fin gutt har du hvertfall!! [:D][:D]

sign

Back
Topp