5MND. kontroll

Horomonella

Gift med forumet
[:D] John Arian sine mål denne gangen:

Lengde: 70cm
Vekt:   8710gr
Hode:    44cm

Oi han er stor![:D]

e no så forskjellig, var bortimot det de som jeg var på 4-mnd kontroll med nå sist også...[:)]

ORIGINAL: Hebra

[:D] John Arian sine mål denne gangen:

Lengde: 70cm
Vekt:   8710gr
Hode:    44cm

Min kollegas sønn som er født den 3 . april var nå godt over 9 kilo, så bebisen din høres ikke så stor ut allikevel.. Jeg husker bebisen din ledet med vekt og lenge på de forrige kontrollene også, men jeg synes han har jevnet kiloen..Lengden hans er også vldig fin da.. så lengde og vekt ser ut som det matcher sammen.. [;)]

Helsesøster kommenterte at han var veldig lang, men han er ikke tykk. Så lengden og vekten matcher bra [:)] Sønnen til en venninne av meg var 9500g og 65cm på 5mnd kontrollen, så jeg skjønner at jeg ikke har noe å bekymre meg for.. [:D] 

Da har vi også vært på 5 mndrs kontroll...Han har ikke vokst like mye som han pleier..målene denne gangen var:

Vekt:8860
Lengde:72.6
hode:42,7

Han var sååå flink når HS stakk han md de stygge sprøytene..Han skrek litt og ingen grining.Er så stolt av prinsen min[:D]

Vi skal på 5mnd kontroll 25 sept....men da er han ca 5mnd og 3 uker, det blir ikke akkurat på 5mnd dagen.

vi skl imorgen 1230.. kommer med detaljer da.. åå så spent jg er.. lurer veldig på vekt og lengde, sist vi tok det ,var han 3 mnd[:D]

Hmm... da er vel min sønn også forut for sin alder. Han er akkurat 4,5 mnd og kan også alle de tingene der... Men alltid kjekt å høre sånn fra hs da!

Back
Topp