5mnd kontroll

Syns han var veeeldig lang å :P haha.. fort gjort med denne autocorekt'n :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Haha*dauer*
Fort gjort;):P

Hahahah "offamei" som mellomste her pleier å si:P haha.. men han er fortsatt over gjennomsnittet altså! Haha..bare mobben som liker å skryte på seg ting:P thihi

Oki;) Da var Oliver 62cm. Han er litt under gj.s. Han var iallefall det ved 4mnd og 62cm:P Så han er nok det fortsatt:P

Hehe søt og liten gutt da:D så lenge sem følger sin egen kurve som de skal, så er det helt fint :D

Hvor høye er du og pappan?:)

Hahahah "offamei" som mellomste her pleier å si:p haha.. men han er fortsatt over gjennomsnittet altså! Haha..bare mobben som liker å skryte på seg ting:p thihi

Verdens lengste baby liksom:P haha...neida;):D
Jepp, det er han jo.
Oliver er liten og chubby;) Verken jeg eller faren er spesielt høy, så blir vel ikke den høyeste i klassen:P

Hehe søt og liten gutt da:D så lenge sem følger sin egen kurve som de skal, så er det helt fint :D

Hvor høye er du og pappan?:)

Jada, han følger kurven sin bra. Alt er fint og flott!:D
Jeg er 1.67 høy og papan er 1.80;)

Verdens lengste baby liksom:P haha...neida;):D
Jepp, det er han jo.
Oliver er liten og chubby;) Verken jeg eller faren er spesielt høy, så blir vel ikke den høyeste i klassen:P

Hahah ja skikkelig lang å! Skulle tatt seg ut om han var 5 cm kortere enn søsteren på 1,5 år liksom:P

Hehe jeg har slekt på mamma sin side som er høye..så han og eldste jenta har nok arvet noe derfra:)

Hahah ja skikkelig lang å! Skulle tatt seg ut om han var 5 cm kortere enn søsteren på 1,5 år liksom:p

Hehe jeg har slekt på mamma sin side som er høye..så han og eldste jenta har nok arvet noe derfra:)

Skjønner. Finnes vel ikke et eneste høyt menneske på verken min eller pappan sin side her.
Min far er jo ikke mer enn 1.74 for eks:P

Fødsel: 3260g og 50cm
5 mnd: 6670g 65,3cm

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok:D Liker høyden min godt jeg, for da kan jeg lett gå med høye hæler uten å se ut som en kjempe:D:Phaha

Haha ja sant det :D men tror nok uansett det bare er noe man føler selv og som ikke så mange andre ser:P så lenge man ikke blir høyere enn mannen:eek::P haha

Skjønner. Finnes vel ikke et eneste høyt menneske på verken min eller pappan sin side her.
Min far er jo ikke mer enn 1.74 for eks:P

Haha nei da hadde det vært litt merkelig om gutten deres hadde blitt superhøy :P

Haha ja sant det :D men tror nok uansett det bare er noe man føler selv og som ikke så mange andre ser:p så lenge man ikke blir høyere enn mannen:eek::p haha

Ja, det er sant det. Jeg tenker liksom ikke over at ei høy jente går med høye hæler. Syns høye hæler stortsett er fint uansett. Det gjør liksom et antrekk;)

Ja, det er sant det. Jeg tenker liksom ikke over at ei høy jente går med høye hæler. Syns høye hæler stortsett er fint uansett. Det gjør liksom et antrekk;)

Det er kjempe fint:D men må vel ærlig si at det ikke er mye av sånt lenger her :P har falt over til det "behagelige":P

Det er kjempe fint:D men må vel ærlig si at det ikke er mye av sånt lenger her :p har falt over til det "behagelige":p

Lov det:) Har blitt mindre av det her også, går ikke på trilleturer og på matbutikken med trillen i høye hæler liksom. Veldig lite praktisk:P

Lov det:) Har blitt mindre av det her også, går ikke på trilleturer og på matbutikken med trillen i høye hæler liksom. Veldig lite praktisk:P

Hahah sant :P blir mer til pynting nå.. nytter ikke å løpe etter hun på 1,5år med høye heler heller!:P haha..

Back
Topp