Oboy!
Gift med forumet
fra jeg la ut bilde på facebook av denna lua til den var "solgt" [:D][:D]
Så gøy at den fant seg en eiger!
Strikka etter Arne&Carlos,men med noe forandringer her og der[;)] Forandringer fryder jo??
Så nå håper jeg den søte unge dame liker den og at den blir godt brukt! [;)][;)]

Så gøy at den fant seg en eiger!
Strikka etter Arne&Carlos,men med noe forandringer her og der[;)] Forandringer fryder jo??
Så nå håper jeg den søte unge dame liker den og at den blir godt brukt! [;)][;)]
