5min gikk det..

Oboy!

Gift med forumet
fra jeg la ut bilde på facebook av denna lua til den var "solgt" [:D][:D]
Så gøy at den fant seg en eiger!

Strikka etter Arne&Carlos,men med noe forandringer her og der[;)] Forandringer fryder jo??
Så nå håper jeg den søte unge dame liker den og at den blir godt brukt! [;)][;)]

 
Stilig lue. Skjønner godt den blei solgt fort[:D]
 
Kjempestilig. Skjønner at de får bein å gå på[:D]
 
akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]
 
så nydelig!! du er så utrolig flink!!! har du eplabutikk?
 
Det skjønner jeg godt[;)]
 
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]


kan strikke en til deg??[;)]


tuuuusen takk alle sammen[:D][:D]
 
ORIGINAL: Læidy Bla Bla

så nydelig!! du er så utrolig flink!!! har du eplabutikk?


tusen takk[:D][:D]

nei,jeg har ikke det. men har vurdert det[;)]
 
ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]


kan strikke en til deg??[;)]


tuuuusen takk alle sammen[:D][:D]

ehh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)]
 
kjempe fin lue!!!!![:)]
skjønner godt at det gikk fort!!![:D]
 
hvor mye tar du for ei lue????[:)]
 
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]


kan strikke en til deg??[;)]


tuuuusen takk alle sammen[:D][:D]

ehh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)]



Hvilken vil du ha da??[;)][;)]
 
ORIGINAL: adi

hvor mye tar du for ei lue????[:)]



jeg vet ikke helt .. hehe.
er så vanskelig..
Men jeg er vel sikkert ikke den billigeste kan jeg tenke meg[8D]
Pleier å kikke litt rundt i butikkene og ser hva de tar,så tar jeg en pris litt under det.
som regel går det jo 60-70kr i tråd..(alt etter hvor lang lua skal være..eller om en ønsker det kan det jo alltids bruke billigere tråd)
Så kommer "arbeids" pengene utenom..[;)]
 
ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]


kan strikke en til deg??[;)]


tuuuusen takk alle sammen[:D][:D]

ehh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)]



Hvilken vil du ha da??[;)][;)]

så lenge den er i lillatoner er det samma, den du liker best å strikke[:)]
 
Så gøy. Knallfin lue [:D]
 
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Civena

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

akkurat de fargene jeg er ute etter[:D][:D][:D][:D][:D]


kan strikke en til deg??[;)]


tuuuusen takk alle sammen[:D][:D]

ehh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)]



Hvilken vil du ha da??[;)][;)]

så lenge den er i lillatoner er det samma, den du liker best å strikke[:)]



Okai :)) Men da skal jeg gå til innkjøp av tråd :))
 
klart du må ha penger for arbeidet!!!!!![:)]
jeg har så lyst på en slik lue!!!!!!!!!
jeg liker også de fargene du hadde på bildet[:)]
hva skulle du hatt for den slagen da????[:D]
 
ORIGINAL: adi

klart du må ha penger for arbeidet!!!!!![:)]
jeg har så lyst på en slik lue!!!!!!!!!
jeg liker også de fargene du hadde på bildet[:)]
hva skulle du hatt for den slagen da????[:D]


Med litt masing med min strikkevennine fant vi ut at 260 skulle være en OK pris på de minste , og 360 på de lengste [;)]
Butikk prisen på de "fancye duske lang luene" ligger på 499 tror jeg det var på sports butikkene :))
Og det virker greit i mine øyner? time betalinge er jo uansett mega dårlig på strikkearbeid[;)][;)]
 
Back
Topp