5cm åpning:-)

Idasmamma

Betatt av forumet
i dag var jeg på overtidskontroll og jammen meg har jeg ikke 5cm åpning. så her er jo så og si fødsel i gang:-) Med min flaks så vart jeg selvfølgeli ikke innlagt pga fullt nede på føden:-( så jeg måtte pent dra hjem og komme tilbake i morgen for igangsettelse da,eller fødsel starta av seg srlv i dag/natt:-) litt skummelt med 5cm åpning da,for da kan dey gå ganske så fort:-) så da regne jeg med at jeg har lillegutt i armene mine i morga <3>

Så spennende!!! hold oss oppdatert hvis det skjer noe i natt (hvis du føler for det da). men er det ledig imorgen da, sånn at du da kan komme inn, eller i natt?

hvor skal du føde?

Oi, du går en spennende natt i møte! Lykke til, håper det starter av seg selv og går passe fort, slik at du rekker føden i god tid ;)

Åj! Så spennende da! Ikke lenge til du får mini i armene dine nå da <3 Lykke til!

Åj! Så spennende da! Ikke lenge til du får mini i armene dine nå da <3 Lykke til!

Oisann, da får du ha masse lykke til også krysser jeg fingrene for at det starter opp av seg selv. Sist gikk det ca 2 timer fra jeg hadde 5 cm åpning til gutten var ute, men da merket jeg godt veien til de 5 cm da ;-)

Wow!! Du er liksom halvveis og blir sendt hjem igjen!!? Da håper jeg at du kommer deg kjapt avgårde hvis det skjer noe i natt! Ønsker deg lykke til!!!

spennende og skummelt på samme tid;)
lykke til...

ja spennende og skummelt dette her:-) syns egentli at de ikke burde sendt meg hjem,men.... har en halv times kjøretur til sykehuset så vi får kjøre over fartsgrensa:-) skulle ringe utover kl.8 i morgen tidlig for å høre kapasiteten da,men at iløpet av dagen skulle det skje. :-) skal føde i ålesund sykehus,for deg som lurte på det:-) skal oppdatere så fort jeg har muligheten for det:-) wæææ nesten så jeg ikke tør å gå å legge meg i kveld vettu:-)

du får prøve å hvile mest mulig i natt da, men kanskje vanskelig det!

muffinsdronningen skrev:

Ja kommer til å ligge våken for å kjenne om jeg kjenner noe:)
Vil verken føde hjemme eller i bilen....så kommer nok til å ha lav terskel for å ringe utover:)

Idasmamma skrev:

muffinsdronningen skrev:

Vil verken føde hjemme eller i bilen....så kommer nok til å ha lav terskel for å ringe utover:)

Ja, det skjønner jeg! Hvis du våkner av rier så får dere bare hive dere i bilen og så ringe på vei dit istedenfor å kaste bort tiden hjemme med å ringe.

MittAndre <3 skrev:

Idasmamma skrev:

muffinsdronningen skrev:

Ja, det skjønner jeg! Hvis du våkner av rier så får dere bare hive dere i bilen og så ringe på vei dit istedenfor å kaste bort tiden hjemme med å ringe.

Ja kjenne litt små tak i ryggen no...
Off vet liksom ikke når jeg skal ringe heller:)

Oj, synes det er rart de sende hjem da. Masse lykke til, håper du slipper hjemme- eller bilfødsel :)

oi, 5cm?? 

jeg slet meg gjennom stormrier i 16timer og fikk såvidt 4cm!! LUCKY YOU

blir en spennende natt for dere da! masse lykke til 

ja synes og det er merkelig at de sender hjem noen med 5cm åpning. men men,her sitter jeg da:-)

Veldig rart at de sendte deg hjem synes jeg. Hadde nok protestert vilt :/ Men tenk at du snart skal få møte din lille :) Ha lav terskel for å ringe og for å dra inn sånn at du slipper å ha så sterke smerter på bilturen innover, og stresse med om du kommer frem eller ikke. Masse lykke til :D

Håper du har det bra og at du er på sykehuset igjen! <3

Back
Topp