*

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
*borte*

Vi har felles husvært og leier hver vår etasje.

Er det ikkje lov å røyke i huset? For viss det er det so kan du vel ikkje sei noko??

Bor dere i blokk?
Hvis ja så spør om han har noen ventiler oppe. Har han ikke det så be han åpne noen av de. Grunnen er rett og slett at hvis han har stengt alle vil røyklukten sive opp til dere gjennom luftkanalene i blokka.( eneste måten lufta får sirkulasjon på) Hadde samme problem selv, men da jeg ba henne åpne noen ventiler ble røyklukta borte-den trakk ut i stede.[;)]
Musikken kan jeg desverre ikke hjelpe deg med

Vi har tatt det opp med husværten. Siden han har leid mye lengre enn oss, har husværten ikke lyst til å gi ham røykeforbud nå først, fordi de ikke var klar over at røyken kom opp før vi gjorde ham obs på det. Syntes det er drøyt uansett at han får lov å røyke når vi får lukta (og de farlige gassene), men syntes ikke vi kan gjøre så mye mer. Og når han under selv har "sluttet", sier han, men det stinker likevel røyk med jevne mellomrom, er det som å snakke til veggen [&:]

ORIGINAL: mammagullet

Bor dere i blokk?
Hvis ja så spør om han har noen ventiler oppe. Har han ikke det så be han åpne noen av de. Grunnen er rett og slett at hvis han har stengt alle vil røyklukten sive opp til dere gjennom luftkanalene i blokka.( eneste måten lufta får sirkulasjon på) Hadde samme problem selv, men da jeg ba henne åpne noen ventiler ble røyklukta borte-den trakk ut i stede.[;)]
Musikken kan jeg desverre ikke hjelpe deg med

Det siver opp gjennom veggene og taket, bor i et hus som ble dårlig bygget på 50/60-tallet.

Okey dere bor i hus, men det kan likevel være at at han har stengt alle ventilene.[:D]

hadde tatt en tlf til husværten og spurt han om husrelger og sånn

ORIGINAL: Snupsemamma

Plages du fremdeles med de du deler hus med?  Hvorfor ikke flytte? [8|]

Vel, når huset faktisk er i sånn stand at røyken plager andre leieboere, er det ikke bare opp til husværten (og han sa selv at dersom han hadde flyttet inn NÅ hadde de fått røykeforbud, han ville bare ikke gi han det nå siden det ikke stod i kontrakten).

Men, hele poenget mitt var altså at han under har vært så "forståelsesfull" når vi har snakket med ham, forklart ham hvor ille det var oppe hos oss og at sambo har astma, og han sa rett ut at han skulle røyke ute eller under vifta de få gangene han røyka. vel...

har ikke du flytta nok det siste åre? gjør sikkert ingenting å flytte en gang til da? Kanksje du da finner en plass du ikke har noe å pirke på..

ORIGINAL: MsMarte.

har ikke du flytta nok det siste åre? gjør sikkert ingenting å flytte en gang til da? Kanksje du da finner en plass du ikke har noe å pirke på..

Sign!Du gjør jo ikke annet enn å klage på di du leier hos,kjøpt dere noe eget,så får du det som du vil!

ORIGINAL: BMWtøsa

ORIGINAL: MsMarte.

Sign!Du gjør jo ikke annet enn å klage på di du leier hos,kjøpt dere noe eget,så får du det som du vil!

Signerer.. Lurer på hva det neste blir... [:-] 

Back
Topp