..

ORIGINAL: Thilie*Twins

Jeg tror nok ikke du kan be noen velge bort sin egen familie. Skjønner at det er leit at du ikke kommer overens med dem, men HAN har da ikke gjort noe galt. Han elsker jo deg, og så klart sine egne...

Dessverre tror jeg du må godta han MED den familien han har eller så burde dere avslutte forholdet.

syns ikke du kan kreve at han kutter kontakten. tror det gjør det bare verre for deg og.. hvis mine søsken hadde hatet sambo, sagt masse stygt osv om han hadde jeg virkelig tatt en prat med de! har han gjort det? prøvd å nøste opp i hva som virkelig er problemet dems.. hvis ikke hadde jeg blitt veldig frustrert tror jeg!

jeg ville aldri bedt mannen min velge vekk familien sin, hvis det var JEG som hadde problemer med familien hans.. du får slutte og møte de da!? han kan vel få være med søstrene sine alene. så slipper du og bråke med de.. ?

hadde du valgt bort din egen familie for en mann og et forhold du egentlig ikke kan vite om holder i det hele tatt??[8|]

Skjønner godt du er fryktelig lei deg når mannen din har god kontakt med søstrene dine etter det du har opplevd fra de.

Men før jeg i det hele tatt kan gi deg råd.... så lurer jeg fælt på hva han har gjort med dette - det du har opplevd fra hans familie?
Har han tatt en alvorsprat med de?
Skjønner han deg?, sier han noe om å løse problemene du har med hans familie? 

Høres unekelig vanskelig å måtte forby han kontakt med sin familie, men skjønner godt at du ikke ønsker å ha noe med de å gjøre etter det du har opplevd.

Hva med å ta kontakt med en tredje part, familievernkontor/familieterapeut.. Det tror jeg vil være en god løsning for dere.

Jeg forstår godt at du blir frustrert jeg, og at du i "kampens hete" kan si at han må velge, men får ikke de det akkurat slik de vil da? De vet jo at det skal litt til å velge bort familien, og på denne måten setter de dere opp mot hverandre.
Hvis du viser at du er en større person og hever deg over det, med å si at han kan ha den kontakten han vil med hele familien, for så å vise han at du har tiltro til at han ikke lar seg påvirke av søstrene, så er jeg sikker på at det vil gå seg til. Er forholdet dere imellom sterkt nok, så vet du vel hvor du har mannen din? Tror at du gjør vondt verre når du lar det gå slik innpå deg.

Men dette er jo bare tanker fra min side da, lykke til videre iallefall, håper det ordner seg! [:)]

Back
Topp