59 totalt.. Og...

Skillz

Gift med forumet
Det er 59 uker permisjon tilsammen på mor og far når man velger 100 % permisjon (80%lønn)
Har skjønt d sånn at d er 10 uker til far uansett dekning?
Altså at jeg kan ta 49 uker?:p

Huff, nå ble jeg usikker... Jeg sendte inn permisjonssøknad på tirsdag å skrev jeg skulle ha 80% permisjon, får jeg da 100% lønn da? Jeg skulle jo ha 100% permisjon med 80% lønn... :(

Huff, nå ble jeg usikker... Jeg sendte inn permisjonssøknad på tirsdag å skrev jeg skulle ha 80% permisjon, får jeg da 100% lønn da? Jeg skulle jo ha 100% permisjon med 80% lønn... :(
Kommer ann på om d sto 80% dekning? For d er 100% perm. Ring nav å høre?

Oki ... Dette har endret seg hver gang jeg har vært i permisjon [emoji14] før va d 12 og 10 uker og så 14 og 12 og nå 10 og 10 uker... Rart man blir usikker [emoji14]haha!
He he det er alldeles korrekt, 10 uker er øremerket far og 10 uker er øremerket mor (om det ikke er litt mer) og resten er felles, så man kan velge hvem som skal det :) Mannen her vil bare ha de ti ukene han "må ha". Han har fått tilbud om mer.

Det er 59 uker permisjon tilsammen på mor og far når man velger 100 % permisjon (80%lønn)
Har skjønt d sånn at d er 10 uker til far uansett dekning?
Altså at jeg kan ta 49 uker?:p
49uker permisjon om man velget 100% og 59 om man velger 80% så vist du skal ha 100% er drt 39 uker du kan ta ;-)

Back
Topp