...

ORIGINAL: baremeg06

bakovervendt, er jo en selvfølge at jeg velger sikkerheten på han.
og det skal han fortsette med lenge lenge
jaha...nå trur jeg innlegget har kommet litt feil[8D]

ORIGINAL: baremeg06

bakovervendt, er jo en selvfølge at jeg velger sikkerheten på han.
og det skal han fortsette med lenge lenge

Mulig du er på litt feil tråd nå???[:-]

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og jeg må si at dere som sitter her og forsvarer maysen mot Malin glemmer jo hele poenget med tråden hennes.. Fint at dere støtter henne, men tråden hennes ble jo ødelagt pga av all den kranglingen dere tre imellom (+ hun ene som prøvde så godt hun kunne og henge seg litt på[8|][8|][8|])..

maysen, håper sønnen din holder seg i godt mot og klarer å gjennomføre avrusningen. Det må være umåtelig tøft for deg som mor å oppleve det du har opplevd. Håper at du skal få oppleve sønnen din glad, fornøyd og rusfri snart[:)][:)].

Klem til Maysen!

Og en STOOOR SMEKK på lanken til dere andre, dere har virkelig vist nye sider av lavmål i denne tråden!!! Greit at dere misliker og/eller er ute etter en person, men det er da fanden meg en tid og et sted for alt- og det var ikke her!! [:'(]

Okej, seriøst, folkens. Dette her er bare latterlig.
Dere snakker i det vide og det breie om at Maysen fortjener støtte i denne tråden, men istedet kupper dere den og bruker den til å hakke på Malin. Hva med Malin da? Hun er faktisk også et menneske, med følelser! Hadde noen sagt til meg det dere sier til Malin så hadde jeg blitt seriøst lei meg.
Nå er jeg flau over å være bruker på BV. Få dere et liv!

Orket forresten ikke å lese gjennom hele tråden før jeg skrev innlegget, så jeg så ikke før etterpå at det var flere andre som hadde skrevet det samme som meg [8D]

Back
Topp