5689......

Bedre enn fryktet, men ikke bra nok.

Håper vi får en dag uten app-trøbbel, så skal vi nok få til mer

Vi må da klare over 6000 i dag:)

Jeg reiser hjem til mamma og dem en tur for helgen, så spørs hvor mye bv det blir på meg.

Jeg tror faktisk ikke jeg skrev ett eneste innlegg i går:o Hadde ikke tid.
Men mannen jobber i kveld, og mulighetene er større i dag:S

Drøyt 1300 da i dag om beregningene mine er rett. Så får vi se hvordan det utvikler seg utover dagen, og hvordan det spiller inn at det er fredagskveld.

Veldig rolig tempo, men det er kanskje vanlig sånn på formiddagen? Men vi har skrevet ca 1400 innlegg i dag i alle fall.

Vi reiser på helgetur til svigers, så får nok ikke bidratt så mye. Lykke til med å få opp skravlinga!

Vi får se, jeg har egentlig ikke tid til dette i helga, jeg har mye annet på planet, men med en kropp som ikke funker blir jeg jo mye i sofaen uansett... Helga er jo dog erfaringsvis roligere tider, så noe store tall får vi neppe.

Nå ser det ut til at jeg får en helg alene med syk frøken mens gutta drar til bestefar og bestemor som var planen for oss alle...

Så da kan nok jeg få skravlet litt innimellom slagene ;-)

Her må vi få opp tempoet ja:D
Jeg får lage en tråd til, huff:P;)

Det er jo mer gøy å skravle når det er tråder å svare i, og noen som skravler sammen med en.

Men denne helga har jeg veldig veldig mye å gjøre, så det blir ikke så mye oppdatering av antall innlegg og sånn. Jeg sniker inn når jeg kan, da. Men mye app, det er på pc jeg har regnearket

Back
Topp