Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal prøve å legge ut magebilde i kveld, jeg. Må vente til mannen kommer hjem slik at han får fotografert meg[:)] Er ikke sikkert jeg får det til, men jeg skal prøve.
Hei hei!
Og vel overstått jul alle sammen! Deilig at det snart er helg igjen! Var jo veldig godt med all julematen forje helg! [:D] Og no kjem endå ei helg der det er lov å putte i seg alt mulig usunt!!! Jippi!!! (Har no ete litt no i veka og eg... romjul.... er lov då og!!!!) He he.
Har oppdatert mitt magebilde no, var no det eg ville sei!
Og nedtellinga er i gang her også! Skal ha eksamen 13. januar, og blir då endelig ferdig utdanna geolog!!! Gleda meg til den evigheten er over! [;)] Og så har eg 4 veker til å forberede meg til babyen kjem! Håper nesten den kjem på overtid sånn at eg får mest mulig tid sammen med meg sjøl og magen! Men, men, seier nok noko anna når terminen er der! Då vil eg nok heller ha babyen i armane mine enn inni magen! Begynner jo å bli ganske spent på om det er ei jente eller en gutt som gøymer seg der inne... [8|]
har så mange fæle strekkmerker så jeg tror jeg står over å legge ut bilde av magen min[:-]
Skal heller legge ut bilde av nurket når h*n er kommet til[:D]
ååå jeg og vil legge ut bilde av magen min.... får ta et i morgen og prøve meg frem[;)] har ikke vært noe flink å ta mage bilder jeg, kommer sikkert til å angre på d senere...