53 dager

Så er det kun 52 her, for jeg er flyttet en dag frem. Hurra! Det er jo en liten evighet, men hver dag teller :D

Så er det kun 52 her, for jeg er flyttet en dag frem. Hurra! Det er jo en liten evighet, men hver dag teller :D
Har du termin 22 eller 23?
Jeg har 23, men har vist ikke byttet på signaturen :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Har du termin 22 eller 23?
Jeg har 23, men har vist ikke byttet på signaturen :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Jeg har heller ikke byttet i signaturen, vil vente noen dager på noen prøvesvar som kan roe meg ned.. Jeg er 12+5 i dag, men har termin 18 mars. Men her teller de jo kun 40+0.. Men det gir jo ingen mening, det er jo fem dager mellom 18 og 23.. Hmmm, jeg er forvirret..

Jeg har heller ikke byttet i signaturen, vil vente noen dager på noen prøvesvar som kan roe meg ned.. Jeg er 12+5 i dag, men har termin 18 mars. Men her teller de jo kun 40+0.. Men det gir jo ingen mening, det er jo fem dager mellom 18 og 23.. Hmmm, jeg er forvirret..
Bv regner vel 40+3, mens jordmor og lege regner 40+2.
Så nå er jeg 12+4 :)

❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️

Bv regner vel 40+3, mens jordmor og lege regner 40+2.
Så nå er jeg 12+4 :)

❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️
Men om jeg er 12+5 (en dag lengre enn deg) forstår jeg ikke hvordan du kan ha termin 5 dager etter meg, om din jordmor regner et svangerskap til å være tre dager lenger.. Det er forvirrende dette her, kunne ønske alle var synkroniserte! :p

Men om jeg er 12+5 (en dag lengre enn deg) forstår jeg ikke hvordan du kan ha termin 5 dager etter meg, om din jordmor regner et svangerskap til å være tre dager lenger.. Det er forvirrende dette her, kunne ønske alle var synkroniserte! :p
Det kan du gjerne si. Men jeg har slått meg til ro med et par ting.
1. Er ikke alt man skal forstå her i livet
2. Lille kommer når h*n er klar, uansett dato :)

❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️

Det kan du gjerne si. Men jeg har slått meg til ro med et par ting.
1. Er ikke alt man skal forstå her i livet
2. Lille kommer når h*n er klar, uansett dato :)

❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️
Hehe, nettopp.. På legekontrollen snakket vi om tre evt. terminer, avhengig av når mens var, når el var (jeg tempet og testet) og første ul i uke 7. Jeg tror vi ble enige om å følge ul, siden den var dagen mellom mensen og el terminen. Så når hun sier hun setter meg en dag frem, er jeg faktisk ikke sikker på hvilken dag hun tok utgangspunkt i, for det kom også en del andre informasjoner underveis på den ul'en hvor hun flyttet den.. Men pytt med det, en dag fra eller til har ingenting å si akkurat nå, det er evt. om man kommer for mye på overtid det er aktuelt å pirke i detaljene ;)

32 dager her. Guri det går fort!

40 dager igjen... Jøss.. Sånn har jeg aldri tenkt på det. Nå går tia fort syns jeg!

❤️ Mars 2015 ❤️

Jeg syns det går sakte. Spesielt når alle med termin tidlig i mnd svarer :)

❤️ knøttet, 23.03.15 ❤️
Ser den! Sånn var det for meg sist. Men alle kom inn i uke 12 når jeg bare var i uke 9. Så mistet jeg i uke 10, og da var "alle andre" godt over sikkerhetsgrensa. Litt godt å være tidlig i mnd denna gangen da. Men nå er vel de aller fleste over grensa vel? :) :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Back
Topp