5078...

...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? :D Har dere det gøy??? :D
Woho!! [emoji16][emoji16]
Vi storkoser oss! [emoji108] Mobiliserte troppene før uka begynte! [emoji123]
 
...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? :D Har dere det gøy??? :D
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet.

Tror det er gøy for babyene også, de bestikkes vel med det utroligste så mor skal få tid til å skrive [emoji23] As we speak rydder min i alle toalettmappene. Rydda bort vaskemidler før hun fikk tilgang til skapet, har ikke tid til legevakt!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Gøy dette, men er redd for abstinensene som kan komme neste uke... og evt gangsperr og skader i tomlene :D
 
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet.

Tror det er gøy for babyene også, de bestikkes vel med det utroligste så mor skal få tid til å skrive [emoji23] As we speak rydder min i alle toalettmappene. Rydda bort vaskemidler før hun fikk tilgang til skapet, har ikke tid til legevakt!

Haha!
 
...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? :D Har dere det gøy??? :D
Woohoo! Vi er ganske flinke :) OG vi har det gøy [emoji3][emoji106]
 
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet.

Tror det er gøy for babyene også, de bestikkes vel med det utroligste så mor skal få tid til å skrive [emoji23] As we speak rydder min i alle toalettmappene. Rydda bort vaskemidler før hun fikk tilgang til skapet, har ikke tid til legevakt!

[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Så kult [emoji106]
 
Jenter! Jeg holder på å ramle av stolen her jeg sitter! :excited001 Fikk spørsmål om hvem som leder og antall innlegg, dere har 5179 innlegg hittil i dag, og 14387 innlegg siden startsskuddet for konkurransen gikk av!!! :happy093.
 
Back
Topp