Ikke i bruk
Forumet er livet
...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho!! [emoji16][emoji16]...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet....innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet.
Tror det er gøy for babyene også, de bestikkes vel med det utroligste så mor skal få tid til å skrive [emoji23] As we speak rydder min i alle toalettmappene. Rydda bort vaskemidler før hun fikk tilgang til skapet, har ikke tid til legevakt!
Det er jo bare å fortsette å skravle selv om konkurransen er over Ikke noe vits i å stoppeGøy dette, men er redd for abstinensene som kan komme neste uke... og evt gangsperr og skader i tomlene
Trooooor ikke dette tempoet holder seg [emoji14] men skravle gjør viDet er jo bare å fortsette å skravle selv om konkurransen er over Ikke noe vits i å stoppe
Tror sambo streiker om jeg fortsetter å ha mer fokus på mobil enn unger får lov denne uken.Det er jo bare å fortsette å skravle selv om konkurransen er over Ikke noe vits i å stoppe
Fin ting å bruke sin siste permisjonsuke på[emoji16]...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
HHaha samme her!Gøy dette, men er redd for abstinensene som kan komme neste uke... og evt gangsperr og skader i tomlene
Øve på mindre fokus på S! [emoji23]Fin ting å bruke sin siste permisjonsuke på[emoji16]
Forumet kan hjelpe med alt gittØve på mindre fokus på S! [emoji23]
Woohoo! Vi er ganske flinke OG vi har det gøy [emoji3][emoji106]...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er ganske rått! Kanskje unødvendig å fortelle dere at dere leder? Har dere det gøy???
FlottWoohoo! Vi er ganske flinke OG vi har det gøy [emoji3][emoji106]
Gøy ja, men kjenner litt på stresset når jeg må prioritere noe annet.
Tror det er gøy for babyene også, de bestikkes vel med det utroligste så mor skal få tid til å skrive [emoji23] As we speak rydder min i alle toalettmappene. Rydda bort vaskemidler før hun fikk tilgang til skapet, har ikke tid til legevakt!