Kan du sjekke meg??Ser du har 29/50 innlegg i augustgruppen, her er det bare å henge i så du oppfyller kraveneAnbefaler lekene, da stiger innleggene fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du sjekke meg??Ser du har 29/50 innlegg i augustgruppen, her er det bare å henge i så du oppfyller kraveneAnbefaler lekene, da stiger innleggene fort!
Gå på søk - velg detaljert søk - øverst til venstre står det søk på tråder - fyller inn aktuell brukernavn på postet av og søk i underforum legger du f.eks. august 2026@Babyønske23 Hvordan ser man det?
Jeg sjekket deg, du er godt innafor 50 innleggKan du sjekke meg??![]()

Ganske sikkert at det gjelder meg ogJeg sjekket deg, du er godt innafor 50 innlegg![]()

Haha hvordan sjekker du?Jeg sjekket deg, du er godt innafor 50 innlegg![]()
Trykk på søkeknappen øverst til høyre mens du er inne på August 2026-forumet. Søk på innlegg av deg ("by:" = ditt brukernavn), og endre fra "Evereywhere" til "This forum". SøkHaha hvordan sjekker du?kan jeg sjekke? Haha
Takk!!Trykk på søkeknappen øverst til høyre mens du er inne på August 2026-forumet. Søk på innlegg av deg ("by:" = ditt brukernavn), og endre fra "Evereywhere" til "This forum". Søk