5000!!!

HURRA! :dance011

Da blir det skjult forum ihvertfall, må sendes inn, må vel bestemme farge først?

Var ikke sånn her sist jeg var gravid, så har egentlig ikke peiling :p

Wohoooo! Da får vi skjult gruppe i morgen :smiley-bounce016 Vi må bare bestemme navn og farge :smiley-bounce015

Skjønner ingenting jeg.. må jeg gjøre noe fra eller til, eller skjer ting av seg selv?

Farge? Bakgrunn da eller? Jeg har heller ikke vært med på dette før :wacky: Navnet har det jo kommet forslag på.

Hvor bestemmer vi navn og farge? Skal vi lage en avstemningstråd for det?

Sjekk januar 2020 for navnetrådene, det er foreslått januarskattene 2020 og januarlykke 2020

Navn på banneret
Det er en egen tråd hvor dere kan stemme på hva det skal stå på banneret. Den finner dere her:
https://forum.babyverden.no/threads/skattene-eller-lykke.1972241/

Farge på banneret
Det er en egen tråd hvor dere kan stemme på hvilken farge banneret skal ha. Den finner dere her:
https://forum.babyverden.no/threads/hvilken-farge-skal-vi-ha-på-banneret-for-skjult-forum.1972261/

Tilgang
Når skjult forum er opprettet (antakeligvis i morgen), må dere lese reglene for tilgang og så kontakte en av de to tilgangsansvarlige, som gir dere tilgang. :) Easy peasy!

Last edited:
Bravo! Det som skjer nå er at dere bestemmer hva navnet skal være og hvem som skal være tilgangsansvarlig (TGA). Ikke farge.

Så må TGA sende meg en pm. Etter det lager jeg en infoteåd som limes på topp. Der står det hvordan dere går frem for å få tilgang. Blant annet så må dere ha vært medlem av forumet i en mnd og ha skrevet minst 50 innlegg her i januargruppen.

Bravo! Det som skjer nå er at dere bestemmer hva navnet skal være og hvem som skal være tilgangsansvarlig (TGA). Ikke farge.

Så må TGA sende meg en pm. Etter det lager jeg en infoteåd som limes på topp. Der står det hvordan dere går frem for å få tilgang. Blant annet så må dere ha vært medlem av forumet i en mnd og ha skrevet minst 50 innlegg her i januargruppen.
Hvor ser vi hvor lenge vi har vært medlem?

Tilgangsansvarlige er LilleSpiren2018 og Hoppsideisi2020. :) Navn er vi snart i mål med. :)

Får vi velge farge selv?

Så kjekt :)

Back
Topp