Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Som jeg har forstått det er det å slippe inn medlemmer som har fullført kravene til å bli med i skjult gruppe.Hva er det som må gjøres? Er det mye jobb?
SkjønnerSom jeg har forstått det er det å slippe inn medlemmer som har fullført kravene til å bli med i skjult gruppe.
Også fjerne deltakere som ikke møter kravene med antall innlegg pr.mnd.
Man får visst tilgang til et forum der man deler med administrator på Babyverden hvem som skal ha tilgang og hvem som skal miste, så fikser de.
Tror nok ikke det er så mye jobb.![]()
Jeg har perioder der jeg har veldig lite tid til å være innom her, så tenker egentlig ikke jeg er den rette til jobben. Likevel vil jeg jo gjerne ha skjult forum, og virker ikke som at noen andre har tenkt å melde seg. Skal tenke over det, men må uansett se om det er liv på ultralyden først da..Jeg er også usikker når jeg ikke vet hvordan denne graviditeten går. Mulig det gjelder flere her.SkjønnerJeg har perioder der jeg har veldig lite tid til å være innom her, så tenker egentlig ikke jeg er den rette til jobben. Likevel vil jeg jo gjerne ha skjult forum, og virker ikke som at noen andre har tenkt å melde seg. Skal tenke over det, men må uansett se om det er liv på ultralyden først da..
Jeg kan også kanskje melde meg, selv om jeg håper noen andre tar det. Synes det er skummelt å ha ansvaret alene. Og vet jeg i perioder er veldig aktiv, mens andre perioder omtrent ikke er aktiv. Så litt skummelt å binde seg til ansvar, når man kanskje ikke helt klarer å følge det opp.Jeg er også usikker når jeg ikke vet hvordan denne graviditeten går. Mulig det gjelder flere her.
Men hvis en melder seg som tilgangsansvarlig, mister, så må jo det velges en ny.
Jeg kan å melde meg, men ønsker ikke å ha den alene. Da vil jeg ha noen flere også.
Du får tenke over det, ja![]()
Tvi tvi i dag!Hjelper jo veldig om vi er flere om det da! Jeg kan sikkert melde meg om det alt er fint på ultralyden min i morgen![]()

Alt fint på ultralyden idagSå da kan jeg kaste meg ut i jobben som tilgangsansvarlig om noen andre melder seg til å gjøre det sammen med meg?

Jeg kan sikkert gjøre det Men er på jobb, så har ikke tid til å gjøre noe mer før i kveld.Alt fint på ultralyden idagSå da kan jeg kaste meg ut i jobben som tilgangsansvarlig om noen andre melder seg til å gjøre det sammen med meg?
Får ikke tid før tidligst i kveld jeg heller, skal straks hente i barnehagen og er alene voksen i kveld. Men kan gjøre det når jeg får tidJeg kan sikkert gjøre det Men er på jobb, så har ikke tid til å gjøre noe mer før i kveld.
Kan du kontakte forumansvarlig å be om skjult gruppe? Nå ser det ut til at vi har bestemt navn også![]()