50% på Body "Tipsy" - Janus

Takk for tipset!!!!![:D] Satt og tenkte på ullbodyer nå, så man skulle tro du var tankeleser, mo9ka!!!![;)]

ja den er såååå fin!!!!

og ikke minst den kjolen...

men hvordan er de i str??
de har jo bare 70,80,90.... jenta mi bruker noe i 80 og noe i 86 nå... 90 vil jo være altfor stort... men hvor lenge vil 80 passe tro?

ORIGINAL: krezz

Takk for tipset!!!!![:D] Satt og tenkte på ullbodyer nå, så man skulle tro du var tankeleser, mo9ka!!!![;)]

[;)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ja den er såååå fin!!!!

de har jo bare 70,80,90.... jenta mi bruker noe i 80 og noe i 86 nå... 90 vil jo være altfor stort... men hvor lenge vil 80 passe tro?

Ja, den var nydelig. Men tror ikke pappan hadde blitt så glad om jeg hadde kjøpt den kjolen til Sebastian[;)]
Jeg kjøper 90, og han bruker 80 i andre klær. Men har erfaring med at ull er litt mindre i størrelsene.

ORIGINAL: mo9ka

ja den er såååå fin!!!!

Ja, den var nydelig. Men tror ikke pappan hadde blitt så glad om jeg hadde kjøpt den kjolen til Sebastian[;)]
Jeg kjøper 90, og han bruker 80 i andre klær. Men har erfaring med at ull er litt mindre i størrelsene.

ok. ja for jeg har hatt noe av den ulla fra tom og trine. og den synes jeg er litt liten i størrelsen..
orker ikke betale så mye for sånne ull-klær.. for vips så blir de ødelagt av flekker eller krymper i vask.. hehe..
og på hm er de jo bare hvite, og det synes jeg er litt kjedelig..

fikk mail om det i dag, og pakke i posten i går [:@] det e så typisk min flaks!!
Kjøpte str 90, passet helt perfekt til Mie, som bruker str 80 no. Og da kan ho ha de en stund og :)

Men takk for tipset uansett [:D]

Det ble 4 ullbodyer, 1 ull "finlandshette" og 1 3-pk med bodyer![:-][8|][8D]

Ser ikke inne på hjemmesiden at det er noe tilbud jegg..men det blir kanskje ikke aktivert før i morgen?

ORIGINAL: juuli

Ser ikke inne på hjemmesiden at det er noe tilbud jegg..men det blir kanskje ikke aktivert før i morgen?

Stor på forsida til sparkjøp det....[8|]

ingen igjen i 80 og 90 gitt!

ORIGINAL: ohBaby!

Hva? Tomt SÅÅÅ fort???[:-] Nå er jeg glad jeg handla tidligere i dag![8D][;)]

Takk for tips, var heldigvis lilla igjen[:)]

Ang str så har vi god erfaring med at Janus vokser med barnet. Snuppa fikk en body i str 70 i november i fjor, og den passer godt enda og hun kan nok bruke den noen måneder til. Så det er en fin investering, plaggene varer ett år[:D]

ORIGINAL: ohBaby!

Neeei[&:] Jeg som ikke har rukket og bestilt noen selv enda. Ble heftet da jeg skrev det her, så glemte det helt. Jaja..sånn er det. Bra noen rakk og bestille før det ble tomt da[:)]

ja den er såååå fin!!!!

De er litt store i str etter min erfaring.. Jeg kjøpte 90 til Elias til i vinter nå og den er giiiiga nå.. og han har egentlig begynt på 86 i vanlige klær nå

Back
Topp