50% nattevakt ca

Jeg hadde 62 % natt, og mener det var 14 eller 16 vakter. Husker ikke helt nøyaktig,
men tipper at 50% vil være rundt 10-12 vakter.

jobber 60% og det er 9 vakter på 6 uker fra kl 22-07

Hvordan bruker vaktene å være fordelt? ca 2 vakter i uka, eller 5-6vakter sammenhengende med tilsvarende fri?

ORIGINAL: Goldy

Hvordan bruker vaktene å være fordelt? ca 2 vakter i uka, eller 5-6vakter sammenhengende med tilsvarende fri?

jeg jobber natt til lørdag, søndag, mandag (helg) også fri til onsdag da jobber jeg onsdag til torsdag og trosdag til fredag så fri i helgen. På vakt igjen mandag kveld til tirsdag og tirsdag til onsdag også er det fri i 9 dager[:D]

Vet ikke helt hvordan vaktene er fordelt her, men er turnus med arbhelg hver 3 helg.. Det blir jo 6 vakter så er ikke så mangen utenom da [:)] bare lurer på hvor høy stilling jeg skal søke på ..

Kan tenke meg det er ca. 10 vakter i mnd. [:)] 2-3 i veka..

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: Goldy

jeg jobber natt til lørdag, søndag, mandag (helg) også fri til onsdag da jobber jeg onsdag til torsdag og trosdag til fredag så fri i helgen. På vakt igjen mandag kveld til tirsdag og tirsdag til onsdag også er det fri i 9 dager[:D]

Samme har jeg på 60% natt jobber fra 22.30-07.30 og 22.30-07.45 anna hver vakt til halv og kvart på[:)]

Back
Topp