50 eller 56?

ditdit

Glad i forumet
hvem str er det minste dere kjøper? jeg har bare kjøpt str 56 ingenting på 50... merka istad at hentesettet til jenta mi var str 50 men det er jo sååå litta[:D] tror heller ikke jeg kommer til å kjøpe str 50...[;)]

Jeg har kjøpt det meste i str 56, og har to bodyer i str 50.
Fikk også arvet to prematur bodyer av ei venninne itilfelle ungen var liten ved fødselen. Så jeg har litt av hvert og håper ungne ikke trenger store klær like etter fødselen :)

Har ikke kjøpt så mye da, men kjøpt litt brukt.. Var noe i 50 der..

Brukte faktisk str 50 på junor noen uker.. Han var 52 cm lang og nesten 4 kg født..

Så jeg kommer til å se ann, og da evt dra ut og handle litt om det trengs..

hadde stort sett bare 56 når junior ble født å husker enda hvor alt for stort d var, han var 3520 når han ble født! Så denne gang skal jeg kjøpe et sett elle 2 å ha på lur! [:D][:D]

Jeg måtte sende samboern hjem allerede på sykehuset for å hente str 56. Brukte 50 i en dag[8D]
Pode var 4,2kg og 52cm når han var født.

Hmm.. Det har jeg jammen ikke tenkt på gitt.. Trodde 50 passet nyfødte en stund jeg.. Får kjøpe litt av hvert da gjerne [8D]

Har kjøpt litt av begge deler, håper vi får brukt 50 en liten stund iallefall , men ingen tegn på at det ikke skal gå bra så..
Men har vel mest i 56 ..

har kjøpt en del i 56 , men hvis småen e like liten som eg va så må eg nokk kjøpe noen plagg i str 50..eg va jo 2850g og 48 cm hehe

tror du må gå etter den sist.. litt greit å ha noe i str 50 så eg kommer til å ha en body og en bukse.. kan kjøpe mer om eg treng etter fødsel, men vanessa var 4410 og 54 cm da ho ble født så kan ikkje rekne med at denne er liten... så blir mest 56 her..

Kjøpt noe i 50 men kjøper mest i 56.
Dem vokser FORT ut av str.50
Venninna mi fødte for 4 dager siden datteren hennes var for stor til str.50.

Kjøper ingen ting i 50 vi heller, får store barn så det passer aldri[8D] Tara var 54 lang så ho passet perfekt i 56 og etter par uker var vi oppe i 62[8D][:D]

Minste jeg har kjøpt er str. 50 og oppover, ,men har et sett i størrelse 50 jeg fikk av ei venninne. Kjekt å ha i tillfelle babyen blir liten... men tviler

Jeg har jo både 50 og 56 (og større, selvfølgelig) etter Marie, men litt nytt har jeg jo kjøpt. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe mindre enn str. 50 før ungen er født og vi evt. ser at det er behov for det. Hadde litt i 50 sist, og det var ganske for stort når Marie var nyfødt. Hun var 49 cm og 2945 g da hun ble født, og regner med at lillesøster ikke kommer til å være så mye større. Har kjøpt et nytt hentesett, og det er i str. 50. Marie brukte str. 50 ganske lenge. Iallfall til hun var en måned gammel.
Dere som venter tvillinger kan sikkert kjøpe i str. 50, vil jeg tro. De er jo ofte litt mindre når de blir født og/eller fødes litt før termin, så 56 blir sikkert litt i største laget.

Back
Topp