50år

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Min mor blir 50-år neste uke og jeg trenger gavetips. Planen var hele tiden å gi henne en weekend jente tur, men pga termin nermer seg og jobbsituasjon så legger jeg den planen på hylla.
Noen som har andre forslag? Er helt grønn og når jeg spør hva hun ønsker seg så sier hun bare "alt hun alt har i ny versjon".
Hater å finne på fine gaver. :p
 
Min mor blir 50-år neste uke og jeg trenger gavetips. Planen var hele tiden å gi henne en weekend jente tur, men pga termin nermer seg og jobbsituasjon så legger jeg den planen på hylla.
Noen som har andre forslag? Er helt grønn og når jeg spør hva hun ønsker seg så sier hun bare "alt hun alt har i ny versjon".
Hater å finne på fine gaver. :p
Hvis jentetur egentlig var tanken så går det jo ann å ta henne med på SPA. Eller revy/show, med en koselig middag ute først :)
 
Gavekort på at hun skal få være med på fødsel ;)
 
Hvis jentetur egentlig var tanken så går det jo ann å ta henne med på SPA. Eller revy/show, med en koselig middag ute først :)
Ja, har tenkt litt på spa. Nå skal vi ut å spise god middag på dagen hun fyller, men syntes det er litt lite. :)
 
Min mamma fikk bålpanne (hun ønsket seg det, og den er jo helt genialt koselig), også fikk hun gavekort på skikkelig jentetid med meg :) vi gikk på standup og ut å spiste sammen, hun satt veldig pris på det :)
 
Back
Topp