5 uker...

Tutta*

Glad i forumet
Jeg er 35+2 i dag, så fem uker til termin i dag...Max 7uker til lille babyen vår er her:) Gleder meg!:)

Jippi! Gratulerer masse [:)]
Er 35 selv i dag[;)]

ja tenk det er 35 uka sjøl i dag .5+2 dager te termin....da kan joh baby bare sprette ut nårs som helst egentli....men for min del kan det gå helt fint så slipper babyn å kom på søstra si sin bursdag da
[:D]

Jaaa...det er så nære nå!
3 uker og 6 dager til termin her! Helt skremmende nære

ORIGINAL: Lindus82

ja det er det,vet ikke hva jeg skla finne på dette er 1 uka uten jobb til meg.men ha ikke gjort en ting hmmmm...men senga er montert men ikke lakt på enndag da,vogga å det ligger oppi,men har planer om å montere vogga på stua,men får se, så skal jeg stjæle meg en komode fra jenta mi såm baby skal ha å rydde yr av den store stygge på badet:) men må få unna litt skal på kontroll neste onsdag (36uka da) usikker hvordan tuppsi/tuppen ligger....håper at den ligger rett
gleder meg sånnnnnnnnnnnn

ORIGINAL: siv elin

ORIGINAL: Lindus82

ja det er det,vet ikke hva jeg skla finne på dette er 1 uka uten jobb til meg.men ha ikke gjort en ting hmmmm...men senga er montert men ikke lakt på enndag da,vogga å det ligger oppi,men har planer om å montere vogga på stua,men får se, så skal jeg stjæle meg en komode fra jenta mi såm baby skal ha å rydde yr av den store stygge på badet:) men må få unna litt skal på kontroll neste onsdag (36uka da) usikker hvordan tuppsi/tuppen ligger....håper at den ligger rett
gleder meg sånnnnnnnnnnnn

Hehe...jeg har vaska klærne, men det er stort sett det! Vi har utstyret, men ingenting gjort klart!
Regner med vi begynner å flytte ned kanskje til helgen hvis sykdommen i huset her forsvinner snart da....
Da kan jeg begynne å sette opp seng og sant, blir morro! [:D]

Samboeren min skal skru sammen senga i helga, og jeg har såvidt begynt å vaske tøy nå:) Er så koselig å se klærne på stativet...:) Skal gjøre leiligheten "babyklar" i helga[:)]

Jippi! Gratulerer masse [:)]

Back
Topp