5 uker!

M

Moderator Irene

Guest
Noen er nok her, andre kanskje over, og noen nærmer seg..

Det er mye som foregår inni magen deres, selv om dere ikke kjenner noen ting...:Heartblue:Heartred

Visste dere f.eks at i løpet av denne uken så begynner hjertet å slå? SÅ tidlig, såå lite, men SÅ vakkert!:Heartbigred

HER kan dere lese om utviklingen uke for uke...:wav

Og: Gratulerer til dere alle som jeg ikke har fått gratulert! ;)
Jeg GLEDER meg til å følge dere gjennom svangerskapet, i opp og nedturer! ;):love7
 
Bare 3+3 her hvis jeg følger appen. Hvordan regner man ut det forresten?

Helt ærlig, så har jeg bare brukt apper på dette selv, og så fått mer konkret termin på UL. :p

Men det er vel mange måter og regne dette ut på, mtp at et svangerskap varer i ca 266 dager.
Men det er jo veldig vanskelig å vite akkurat når egget fester seg, ettersom de gjerne ikke fester seg samme dagen.
Et svangerskap varer jo også i 40 uker, så derfor kan dette være lettere å regne seg frem til termin, dersom man vet hvilken uke man ble gravid, hvertfall ca! :)
Kanskje litt knotete og rotete svar, men kanskje du skjønner hva jeg mener? :)
 
Helt ærlig, så har jeg bare brukt apper på dette selv, og så fått mer konkret termin på UL. :p

Men det er vel mange måter og regne dette ut på, mtp at et svangerskap varer i ca 266 dager.
Men det er jo veldig vanskelig å vite akkurat når egget fester seg, ettersom de gjerne ikke fester seg samme dagen.
Et svangerskap varer jo også i 40 uker, så derfor kan dette være lettere å regne seg frem til termin, dersom man vet hvilken uke man ble gravid, hvertfall ca! :)
Kanskje litt knotete og rotete svar, men kanskje du skjønner hva jeg mener? :)
Ja, jeg tror det. Men da holder jeg meg til appen og venter på ul :)
 
Er det etter 5 fullgåtte uker hjertet begynner å slå? Eller kan det være 4+6 feks? Jeg skal til gyn på fredag, og lurte på om jeg skulle spørre om ul, men tenker at det ikke er vits om man uansett ikke ser noe. Hadde bestilt timen før jeg fant ut at jeg var gravid.. Og pga arbeidstider osv er det vanskelig å få flyttet på den. Var vanskelig nok å få den jeg skal på nå.
 
Er det etter 5 fullgåtte uker hjertet begynner å slå? Eller kan det være 4+6 feks? Jeg skal til gyn på fredag, og lurte på om jeg skulle spørre om ul, men tenker at det ikke er vits om man uansett ikke ser noe. Hadde bestilt timen før jeg fant ut at jeg var gravid.. Og pga arbeidstider osv er det vanskelig å få flyttet på den. Var vanskelig nok å få den jeg skal på nå.

Jeg ville nok regnet fullgåtte 5 uker, da egentlig uke 6, slik som du tenker. Heller 5+4..
Jeg vet denne oversikten rekner det slik.

Legene anbefaler ikke tidlig ul før etter uke 7 vet jeg her i området, da det er nesten umulig å ikke fått sett noe før det dessverre...
Men, det er jo bare å spørre! :) Det skader ikke!
 
Jeg ville nok regnet gjennom uke 5, da egentlig uke 6, slik som du tenker. Heller 5+4..

Legene anbefaler ikke tidlig ul før etter uke 7 vet jeg her i området, da det er nesten umulig å ikke fått sett noe før det dessverre...
Men, det er jo bare å spørre! :) Det skader ikke!

Ja, var det jeg mente. Ser jeg skrev litt feil.. Nei, når jeg først er der skader det vel ikke :p
 
Back
Topp