5 uker!!!

Rut1

Forelsket i forumet
Yeahyyyyyy!!! Fem uker i dag [:D][:D][:D]

Og denne uken skal det lille hjertet begynne å slå [:D] Gleder meg sååååå masse til å se det på ul, men så fikk jeg ikke time hos fastlegen før 31 aug., og det er jo så lenge til...

Flere som skal ha tidlig ul pga tidligere MA? Og i hvilken uke har dere i så fall fått det?

gratulera[:D][:D][:D]

Wee, enda en uke nærmere til første milepæl[;)]
Jeg har fått tidlig UL pga MA, den føste jeg hadde var jeg ikke mer enn 5+3, men da så alt normalt ut så langt, for hjertet var ikke begynt å slå ennå. Så jeg har fått ny time til uka, da er jeg 7+4, og da vil vi forhåpentligvis se hjertet[:D]

Vi er like langt vi da [:)] Jeg er også 5 uker i dag. Gratulere til oss [:)]

Jeg vurderer å ringe legen for å få en kontroll samt spørr han om det er mulighet for at han kan sende henvisning til tidlig ul. Sist endte graviditeten i en MA som ble oppdaget når jeg var 12 uker på vei. Har ikke lyst at det skal skje igjen..

gratulerer med 5 uker[:)] jeg er 5+1 [;)] kjempe stas å vite at hjertet snart begynner å slå[:)][:)]

Tror jeg skal på UL i uke seks, skulle ringe legen i uke seks og avtale. Også vil jeg ha en i uke 12. Må bare få bekreftet at alt er i orden!! Er veldig optimistisk nå, alt kjennes helt riktig ut denne gangen!

Grattis!! Jeg har også fått sendt forespørsel til sykehuset om tidlig UL pga MA`en sisst gang ... venter spent på time i posten!![:)] jeg vil også ha en til, i uke 12! for å sjekke en gang til!

Gratulerer med 5 uker til dere! [:)]
Er hakk i hel [:D]

ORIGINAL: Lucmam

Wee, enda en uke nærmere til første milepæl[;)]
Jeg har fått tidlig UL pga MA, den føste jeg hadde var jeg ikke mer enn 5+3, men da så alt normalt ut så langt, for hjertet var ikke begynt å slå ennå. Så jeg har fått ny time til uka, da er jeg 7+4, og da vil vi forhåpentligvis se hjertet[:D]

Var det fastlegen som henviste deg til ul så tidlig, eller går du fast til gynekolog? Jeg vil også gjerne til UL rundt uke 6-7, men er jo allerede OVER 8 uker 31. aug.... grrrr [:@] Hva kan jeg gjøre???

ORIGINAL: *aprilgull*

Vi er like langt vi da [:)] Jeg er også 5 uker i dag. Gratulere til oss [:)]

Jeg vurderer å ringe legen for å få en kontroll samt spørr han om det er mulighet for at han kan sende henvisning til tidlig ul. Sist endte graviditeten i en MA som ble oppdaget når jeg var 12 uker på vei. Har ikke lyst at det skal skje igjen..

Ja, gratulerer til oss!!!

Sist oppdaget vi MA i uke 10. Og da hadde jeg vært ganske dårlig et par uker, sannsynligvis fordi fosteret hadde dødd. Jeg vil ikke at det skal skje igjen... at jeg blir gående lenge med en død baby i magen, mener jeg...

Back
Topp