5 uker til termin idag

Endelig er snart ventetiden over for oss! Jeg gleder meg veldig til å bli ferdig og å møte lille jenta i magen :) har gutt fra før så det blir spennende med en jente nå! Har skaffe masse rosa stæsj (mulig jeg har tatt litt av der, men det er så stas!) :) :)

Vi får bare prøve å slappe av nå frem til termin. Det blir garantert hektisk, lite søvn og slitsomt når de kommer også! Men da har vi heldigvis kroppene våres tilbake!

Herregud som tiden flyr, jenter! Snart sitter vi med babyene våre i armene! :-D igår kom mamma og pappa med vogn og vugge +++ :-D blir gøy å begynne å bruke alt utstyret! :-D
Oi oi oi! 5 uker bare:O
Synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid! Skummelt men spennede på en og samme tid.
Så koselig å få babyutstyr i hus, blir enda mer realistisk;)

Oi oi oi! 5 uker bare:O
Synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid! Skummelt men spennede på en og samme tid.
Så koselig å få babyutstyr i hus, blir enda mer realistisk;)
Ja, 5 uker er lite! :-) helt utrolig hvor fort tiden går! Synes heller ikke det er lenge siden den positive graviditetstesten!

Ja nå går det fort :-D
Heldigvis !! Jeg har 6 uker igjen og håper det går fort for jeg er leeeei !

spennende :) håper flest mulig deler både navn og bilde - er så gøy å se :) blir spennende å se hvor lang tid det tar før første kommer (selv om noen vet dato- kan jo noen komme før) :)

Herregud som tiden flyr, jenter! Snart sitter vi med babyene våre i armene! :-D igår kom mamma og pappa med vogn og vugge +++ :-D blir gøy å begynne å bruke alt utstyret! :-D

Jeg har akkurat fem uker til planlagt ks idag... ☺️ Blir spennende å se om vi får på samme dag da.. -Om du føder på termindatoen og om jeg faktisk får ks den dagen-kan jo bli utsatt hvis det skjer mye akutt den dagen..

Fem uker er jo en liten stund, samtidig som jeg føler at det er rett rundt hjørnet! Synes dagene og ukene bare flyr avgårde! Greit å få på plass det siste nå ja kjenner jeg..

Jeg tenker også "5 uker igjen". Er jo egentlig litt mer, da jeg er 35 uker i dag:P men føles bedre å tenke slik:)

Hvor har de andre 31 ukene blitt av? (35-4 uker før positiv test). Tiden har gått så sinnsykt fort synes jeg. Heldigvis er det ikke lenge igjen!

Jeg har akkurat fem uker til planlagt ks idag... ☺️ Blir spennende å se om vi får på samme dag da.. -Om du føder på termindatoen og om jeg faktisk får ks den dagen-kan jo bli utsatt hvis det skjer mye akutt den dagen..

Fem uker er jo en liten stund, samtidig som jeg føler at det er rett rundt hjørnet! Synes dagene og ukene bare flyr avgårde! Greit å få på plass det siste nå ja kjenner jeg..
Ja, blir spennende å se ;-)

Ja det går fort! Jeg er i uke 36 i morgen liksom! Snart er det påske, så er det bare et poff og et pang så er baby her! Haha :) jeg har vasket og gjort klarbabykurven, bilstol og vippestol. Tenkte å få med meg storebror i helga å bære det opp. Mest for at vi skal snakke om det er babyen sine ting, og snart har vi en lillebror hjemme. Håper han kan forstå litt mer da :)

Har så nedtellingsapp og syns ikke det er lenge siden det var 100 dager igjen og nå er det 38 :0 når jeg ser det sånn så har det gått sykt fort...!! Håper de siste ukene går litt fort også :D

Jeg har 8 uker igjen, og synes det er leeenge nå. Føles rett og slett tungt for tida, både fysisk og psykisk. Tåler dårlig å ha lite energi! Vi skal flytte to uker før termin og, så bør liksom ikke håpe på at han kommer før heller :p

Back
Topp