Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi oi! 5 uker bare:OHerregud som tiden flyr, jenter! Snart sitter vi med babyene våre i armene! :-D igår kom mamma og pappa med vogn og vugge +++ :-D blir gøy å begynne å bruke alt utstyret! :-D
Ja, 5 uker er lite! helt utrolig hvor fort tiden går! Synes heller ikke det er lenge siden den positive graviditetstesten!Oi oi oi! 5 uker bare:O
Synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid! Skummelt men spennede på en og samme tid.
Så koselig å få babyutstyr i hus, blir enda mer realistisk
Herregud som tiden flyr, jenter! Snart sitter vi med babyene våre i armene! :-D igår kom mamma og pappa med vogn og vugge +++ :-D blir gøy å begynne å bruke alt utstyret! :-D
Ja, blir spennende å se ;-)Jeg har akkurat fem uker til planlagt ks idag... Blir spennende å se om vi får på samme dag da.. -Om du føder på termindatoen og om jeg faktisk får ks den dagen-kan jo bli utsatt hvis det skjer mye akutt den dagen..
Fem uker er jo en liten stund, samtidig som jeg føler at det er rett rundt hjørnet! Synes dagene og ukene bare flyr avgårde! Greit å få på plass det siste nå ja kjenner jeg..