5 uker på vei og det begynner å vises....

Bkno5921662

Andre møte med forumet
Dette er ande mann, og de sier jo at man får større mage, pluss at det vises tidligere. Selfølgelig er det luft kombinert med ekstra væske, men likevel så er det den kulen på min tidligere flate mage.... Hvordan skal man holde dette skjult til 12. uke?? Gått opp 1,5 kilo i løpet av 3 uker og buksene er en god del trangere. Første gang jeg var gravid tok det veldig lang tid før noen kunne se graviditen, rundt 16 uker. Denne gangen blir det veldig vanskelig å holde det skjult merker jeg. Får se om noen tror på at jeg har forspist meg den siste tiden :P

Her er det også masse luft. Ser flat ut når jeg våkner, men tar jammen ikke lange tiden før den blåser seg opp.. I forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før langt ut 7 mnd. Og fikk først spørsmål om jeg var gravid når jeg var åtte mnd på vei.

Er 2. Gang her og buksene passer ikke :O nå er jeg ikke veldig slank fra før men egentlig så pleier dem å passe selv om jeg har spist mye ;) hadde også synlig mage uke 16 ca sist. Men denne gangen blir det nok før altså

Samme her.. Skulle ta på meg en ganske ny bukse i dag. Kunne bare glemme det! Blitt for liten den ja...

Godt å høre at det er fler som får mage fort! Jeg er i dag 4+5, og magen er tydelig synelig! Har til og med fått noen spørsmål allerede, men vil jo ikke fortelle det SÅ tidlig! <3

Jeg er 4+2 og har alleredet fått spm om jeg er gravid 2 ganger, på 2 dager(!). Kan ikke skjønne at det skal være synlig enda? Jeg venter min nr 3..

Venter nr 3 og er kulerund pga er så oppblåst. Orker snart ikke gå rundt å holde magen inne mer...

Samme her.. Venter nr 2, er 5+1 idag og det synes.. Tenkte å holde det hemmelig til desember, men tviler..

Venter nr.3 så regner med at magen kommer fort, i hvertfall med tanke på at dette er tredje gang jeg er gravid på seks måneder;)

Back
Topp