5 uker og 1 dag

Anniken S

Forelsket i forumet
I dag er jeg 5 uker og en dag på vei =) Hjertet begynner å slå i dag. Noen andre som er ca like langt?

jeg og! 5 +1 ! :)

EG ER BEINT 5 I DAG[:)]

Jeg er akkurat 5 uker i dag[:D]

Er 6+1 [:)]

Alle her inne er jo ca like langt, da [;)]

5+2 her. Termin 6. des. Når har du termin Anniken S? Skal jeg legge deg inn i terminlista?

Jeg er også 5 +1 om den kalkuatoren regnet riktig:[:D]Gleder meg til jeg har vært hos legen og vet helt sikkert[;)]

Jeg får bare opp kodene til det bildet om å tilhøre desember? Og den lilypie tingen kommer jo frem...Noen som vet hvorfor?
ORIGINAL: skattenminimagen

Jeg er også 5 +1 om den kalkuatoren regnet riktig:[:D]Gleder meg til jeg har vært hos legen og vet helt sikkert[;)]

Jeg får bare opp kodene til det bildet om å tilhøre desember? Og den lilypie tingen kommer jo frem...Noen som vet hvorfor?

Tipper det kan ha noe med at det er et mellomrom mellom [img] og resten av teksten, om du skjønner hva jeg mener! =)

Så koselig at det er så mange av oss:D Jeg har termin 7.desember. Dere da? Hvordan symptomer har dere? Noen fler som har ordentlig stikninger og smerter? Gleder meg til uke tolv er over... =)

Jeg er 5+0 i dag. [:)]

6+2 i dag.
Gleder meg til å passere 12 uker[:)]

Back
Topp