5 ting om deg...

Jeg :

- er en skikkelig masekjerring
- elsker lasange
- faller bare for menn fra latin-amerika/spania osv
- liker ikke alkohol, men elsker å drikke på fest..
- jeg sluttet å røyke for 26 dager siden og er stolt over det

[:D][:D]

Spiser ikke leverpostei om den ikke er åpnet samme dag[:D]
Spiser IKKE brød fra i går, må ha ferskt hver dag![&:][8|][:)]
Spiser en og en ostepop eller potetgull flak..[8|] Andre tar litt og kaster i kjeften...[:D] Iallfall sambo...[:)] [X(]
Griner meg til det jeg vil ha...[&:][X(]
Må ha tom skittentøyskurv hele tiden...[:-] (må bare vaske klærne med en gang de blir lagt til vask)...[>:]

- jeg kan absolutt ikke synge

- jeg klager stort sett over noe/noen

- jeg kjeder meg som regel..

- jeg er mørkredd, å slukker aldri lys når jeg er hjemme alene

- når jeg skal legge meg om kvelden hopper jeg i senga

ORIGINAL: Lissyjane

Kan ikke spise en bolle hel. Om jeg skal spise hveteboller må jeg rie av stykker og kna dem hard[8D]

Må suge på chipsen før jeg svelger den[:-]

Sier alltid "Hallo?" Selv om jeg ser hvem som ringer[:-]

Klør meg på armen når jeg snakker med noen jeg ikke kjenner,enda det ikke klør[:-]

Snakker høyt for meg selv når det er noe jeg ikke skjønner[:-]

Jeg også[X(][8D]

ORIGINAL: Heijdii

Jeg :

- er en skikkelig masekjerring
- elsker lasange
- faller bare for menn fra latin-amerika/spania osv
- liker ikke alkohol, men elsker å drikke på fest..
- jeg sluttet å røyke for 26 dager siden og er stolt over det

[:D][:D]

Flink du er som har slutta å røyke, virkelig noe og være stolt over[:D]

- Må alltid ha noe forann soveroms døren slik den ikke skal gå igjen i løpet av natten
- Setter kaffe kopper over alt for jeg klarer aldri å huske hvor jeg setter den fra meg.
- Sjekker alltid klokken to ganger , husker aldri hva den var første gang jeg så.
- Når jeg spiser brødskive spiser jeg skorpen først
- Når jeg spiser bolle så spiser jeg "skallet" rundt

Kommer ikke på noen mer , har mangen ting....

jeg kan kun spise ny åpnet leverpostei!! så har begynt å kjøpe de små pakkene[:)]
når jeg spiser rundstykker må jeg dele det i 3 skiver.
må spise brusken på kylling.
klarer ikke å holde orden i klesskapet mitt uansett hvor mye jeg prøver..!
når jeg er alene hjemme og skal legge meg, må jeg inn på nettet på tlf å lese nyhetene på VG før jeg sovner.

ORIGINAL: MilliVanilli

Kan ikke spise en bolle hel. Om jeg skal spise hveteboller må jeg rie av stykker og kna dem hard[8D]

Må suge på chipsen før jeg svelger den[:-]

Sier alltid "Hallo?" Selv om jeg ser hvem som ringer[:-]

Klør meg på armen når jeg snakker med noen jeg ikke kjenner,enda det ikke klør[:-]

Snakker høyt for meg selv når det er noe jeg ikke skjønner[:-]

Jeg også[X(][8D]

Det hørtes egentlig litt perverst ut når jeg så det sånn[X(]

Gjorde egentlig det ja!
Kan jo lage kontaktannonse eller noe "MÅ suge før jeg svelger"[X(]
Trenger jo ikek si noe om hva du suger![;)]

Jeg må steike karbonadedeigen selv, så jeg VET den er sikkelig stekt. Sambo har blitt innvilget stekerettigheter etter flere år, men har stikkprøvelkontroller av han enda. Spiser heller ikke annet kjøtt.
Bortsett fra svartsvidd pølse, pinnekjøtt og svarte karbonader fra Nordfjord.

Jeg MÅ ha melk til raspeballer, ekstra lett, uåpnet TINE melk. Hadde ikke klart ta en slurk av Q-melk.
Melken må være det siste som kommer på bordet når vi dekker og setter fram maten.

Jeg MÅ ha Champagnebrus til pinnekjøtt, reker og krabbe, får jeg ikke det kan jeg like godt spise brødskiver selv om det er den beste maten jeg vet.

Appelsinjuice til eggerøre og eplejuice til bløtkokt eg. Er egget hardkokt spiller det ingen rolle hva jeg drikker.

Jeg "skreller" også egget for den hinna som ligger rundt eggeplommen...

kunne fortsatt i all evighet...

Jeg spiser majones på pizza'en

Jeg må ha volumet på Tv'en/radioen/CDspilleren på 5-10-15-20-25 osv

Jeg trør ikke på komme-lokk. Ble fortalt da jeg var liten at det kom en grusom ånd i kroppen min hvis jeg gjorde det [:-] etter det har jeg aldri tråkket på ett

Jeg må ha baderomsdøra oppe mens jeg tisser hvis jeg er alene hjemme.

Jeg klarer ikke å suge lenge på en drops. Tygger den med engang den kommer i munnen

-jeg rødmer VELDIG lett, noe som er utrolig irriterende

-jeg må ommøblere, vaske og rydde for å henge opp gardiner

-hvis jeg spiser nonstop eller lignende, må disse deles opp i farger og spises i grupper..

-gråter når jeg blir skikkelig sinna

-lager ukesmenyer på middager hver uke, men følger den bare et par ganger i uka

- veldig glad i og bake kaker.
- må bestandig være nydusjet før jeg legger meg hvis jeg har skiftet på sengen
- spiser ikke leverpostei som har vært åpnet
- har og ødelagt øyenbrynene mine...
- kan drikke uante mengder alkohol på fest....

- Trykker sammen bolla før jeg spiser den
- Må sortere middage, og spiser det jeg liker best til slutt (selv om jeg vet når jeg kommer til det jeg liker best så er jeg så mett, at jeg får ikke spist det)
- Samler på se og hør
- Når jeg skal bruke makrell i tomat så må alt spises opp, liker ikke at den står åpna i kjøleskapet
- Når jeg skal ta blodprøver eller sprøyter som settes i armen, får jeg helt hetta hvis de sjekker blodårene på høyre armen, alt sånt skal taes i venstre arm. 

Kommer på flere jeg[8D]

-Har alltid døra låst, selv om jeg bor utpå landet, selv om jeg vet jeg kommer hjem 5 minutter før sambo, må jeg låse!
-Må ha radio på når jeg dusjer, hvis ikke er det skummelt!
-Har jeg agurk på skiva, må jeg ha 4 på, pluss 2 som jeg kan spise før jeg spiser selve brødskiva med f.eks skinke og agurk
[8D]
-Spiser vi taco er det veldig viktig at det blir riktig rekkefølge,hvis ikke er det ikke godt.
- Må sjekke hva som er på P3,MP3 og NRJ før jeg kjører ut av carporten,selv om jeg ALLTID hører på P4.
- Må sette ting i oppvaskmaskinen på rett måte, må alltid gå og rette etter at sambo har satt inn[8D]

Haaater sokker!!! går ALDRI med sokker hjemme, å om eg MÅ ha på meg på dei var super stramme (ingen rynker/krøllete) å dei må stå RETT på forten hater når dei er på skrå, å tar eg først en sokk av tar eg den ikkje på igjen før den er vaska...

MÅ ha tv'en på HELE tiden/dagen når eg er hjemme, ikkje for eg ser på tv hele dagen men må ha lyden å lyset [8|] nytter ikkje med radio..

Må spise kvikklunsh å smil å druer å egentlig Alt på en spesiell måte (lag for lag)
Får aaldri sove før etter kl 12 på natta, uansett om eg legger meg kl 10, å ligger alltid opp til 1 time før eg sovner..

Har snart vært røykfri i en uke å har NESTEN lyst å starte igjen fordi eg er så forbanna sulten hele tiden !!!! Å har lakt på meg 2 kilo siden eg slutta [:'(]

hmmm trur ikkje æ har nåkka som skille mæ ut

-må ha maten på en bestemt måte på fatet, å bi maten blanda klare æ ikkje å spise den
-kan gå kledd i næsten ka som helst å bryr mæ døyten ka andre meine
-ungår husarbeid så godt æ kan
-klare så å sei aldri å holle kjæft
-takle ikkje tomat, værken konsestensen, synet eller lukta. må ha gummuhanska når æ ska kutte tomat å jær d vældi fort så æ ikkje brekke mæ

-spiser ostepop med gaffel (haaater lukta)
-liker ikkje å spise med kniv og gaffel, så eg skjærer til biter slik at eg kan spise bare med gaffel
-i senga m eg ligge slik at eg ser døra
-ting må gjøres på MIN måte
-liker ikkje husarbeid men blir irritert når andre roter... da bryr eg meg plutselig..

[8D]

ORIGINAL: Torben sin mamma

-spiser ostepop med gaffel (haaater lukta)
-liker ikkje å spise med kniv og gaffel, så eg skjærer til biter slik at eg kan spise bare med gaffel
-i senga m eg ligge slik at eg ser døra
-ting må gjøres på MIN måte
-liker ikkje husarbeid men blir irritert når andre roter... da bryr eg meg plutselig..

[8D]

Hahahah,måtte vise den til sambo,for det gjør nemmelig jeg også, og han sier jeg må være den eneste i verden,og at det ser idiotisk ut[8D]

- spiser ikke salat dersom jeg ikke har lagd den selv ( etter dårlig opplevelse med restaurant+salat+kakkerlakk)

-Spiser rømme som om det er yoghurt- elsker det..

-Kan ikke bli for mett for da blir jeg altfor trøtt... så må spise lite og ofte!

-Har ekstrem ( og da mener jeg ekstrem) munndiarre når jeg er nervøs..

-Er hemmelig forelsket i Jude Law[8D]

Jeg er:
- småegoistisk (var storegoistisk men samboern har jobbet hardt for å endre meg [:D])
- Kan ikke ta på meg brukte klær
- spiser ikke melk og gluten (slipper da påleggsproblemet)
- Når jeg skal ha et glass vann MÅ jeg skylle det grundig mange ganger først. Men ikke når det er brus etc..
- Må vaske minst en maskin tøy hver dag, helst må alle klærne være rene hele tiden.

Back
Topp