5 mnd!! *litt lang* :)

SanderEliasSinMamma

Forelsket i forumet
Ja, klokka har bikka over til den 25., men altså for 30 min. siden hadde gutten min 5mnd-dag.. I den anledning vil jeg få skrive noen ord til min kjære sønn:)

For 5 mnd siden lå jeg oppe på barselavdelinga alene... Tankene mine gikk til deg hele tiden. Jeg kunne ikke forstå at du hadde kommet til verden NÅ liksom.. Du var så liten, så vakker.. Jeg var livredd hvert sekund, og følte meg fæl som la deg ligge "alene" nede på intensiven... Det var så fælt.. Jeg hasta ned hver gang det var tid for stell - du måtte jo ha litt hvile innimellom så jeg lot deg sove litt... Måtte jo hvile litt selv også. Jeg satte meg med deg tett inntil meg, hud mot hud.. Du var helt rolig. Det var så godt. Du sugde energien ut av meg så jeg ble helt slapp. Men så var det disse ledningene da. Tårene spratt for hver pling i de maskinene du var kobla til. Lite visste jeg om hvor sterk du var. Hvert sekund var jeg så redd for deg. Hjertet hoppa over 10 slag for hver pling, det er jeg sikker på! Men sykepleierne sa det var ingen fare med deg. Du var så sterk og tapper. Du var også veldig flink til å si fra når mamma måtte komme! Disse sondemåltidene ble for lite for deg, du måtte prøve deg på puppen til mamma, du! Da ringte pleieren som hadde ansvaret for deg, og sa at nå måtte jeg bare komme fordi du trengte meg! Jeg hasta ned til deg, og la deg til. Du spiste, men ble fort sliten fordi du var jo så liten og svak enda. Det plinga også litt i maskinene for det ble litt mye på en gang så du glemte å puste. De måtte også legge til oksygenmaska ved hodet ditt for oksygennivået sank til litt for lavt, men det var ikke ofte!
Jeg tenker også litt på fødselen.. Det var hardt, jeg var livredd.. Merkelig som alt forsvant idet jeg fikk deg på brystet! Og den kjærligheten som kom til meg... Det var så rart! Du ble plutselig alt for meg..
Jeg vil du skal vite det, kjære gutten min.. At jeg vil alltid være der for deg, i tykt og tynt. Jeg vil være den som hjelper deg, jeg vil være en skulder du kan gråte på når du er trist og lei, en du kan være sint på når noe plager deg, en du kan prate med når du trenger det. Jeg er her uansett. Jeg er mamma'n din og det er det en mamma er her for. Det kommer tider hvor du vil være sint på meg, men det ordner vi opp i. Det vil komme tider hvor jeg er sint på deg, men det er fordi jeg er så glad i deg og vil deg ditt beste...

*Mamma elsker deg*

Huff. det må ha vært ekkelt å oppleve.Alle tankene som må ha gått rundt i hodet ditt. Dere har vært sterke begge 2 som har ¨måtte gått igjennom det

men gratulerer så masse med 5 mnd dagen din lille store sterke Sander gutten[:)]

Så fantastisk skrevet!! Helt rørt her jeg sitter.
Du er en tøff og sterk mamma for gutten din og han er heldig som har akkurat deg! Stå på [:)]

kom noen tårer her nå ja[:)]
så fint skrevet!!
Gratulerer så kjempemasse med 5 mnd's dagen i går Sander Elias

nydelig skreve:) en fantastisk mor er du :)

Så fint skrevet, sitter her å snufser litt jeg nå[;)]

ORIGINAL: Elisabeth87

kom noen tårer her nå ja[:)]
så fint skrevet!!
Gratulerer så kjempemasse med 5 mnd's dagen i går Sander Elias

Gratulerer med 5 månders dagen. 

Kjempefint skrevet Ihna! [:)]

Og gratulerer så kjempemye til Sander Elias med 5 måneders dagen. Så stor gutt han har blitt.
Emma sender med et slengkyss! [;)]

Sitter her med tårer i øynene.. Så fantastisk flott skrevet!
Dette må du virkelig ta vare på og skrive ned, sånn at Sander Elias får lese det når han forstår hva det betyr.. NYDELIG..

En tøff start dere hadde sammen, men dere var sterke begge to og kom gjennom det sammen..

Tusen takk for at du delte dette med oss!!

Gratulerer med storgutten! [:)]

Fint skrevet, og vel verdt å ta vare på!! [:)]

ORIGINAL: Bublan

Gratulerer med storgutten! [:)]

Fint skrevet, og vel verdt å ta vare på!! [:)]

Back
Topp